کد خبر : 1784211 | 15 مهر 1400 ساعت 17:25 | 44.1K بازدید | 21 دیدگاه

نیکولاس آنلکا:

من هم جای امباپه باشم، با PSG تمدید نمی‌کنم

ستاره سابق تیم ملی فرانسه معتقد است رد پیشنهادات تمدید از سوی کیلیان امباپه، تصمیم درستی بود.

من هم جای امباپه باشم، با PSG تمدید نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش تابستانی با پایانی ناامیدکننده، دو پیشنهاد رئال مادرید و عدم تمایل پاری سن ژرمن حای به پاسخ دادن، همه چیز نشان می داد که حداقعل فعلا آتش بس موقتی تا یک ژانویه آینده و زمانی که کیلیان امباپه می تواند با هر تیمی که می خواهد مذاکره کند، در راه است. اما مصاحبه ستاره فرانسوی، ذوق زدگی فلورنتینو پرز و البته در ادامه عصبانیت لئوناردو منجر به آغاز دوباره مبارزه این دو تیم ثروتمند فوتبال اروپا شد.

 

 

1648128

 

 

 85 روز برای کیلیان باقی مانده که یا با رئال مادرید قرارداد امضا کرده و یا با تیم فعلی خود توافق کند. این ستاره جوان سه شنبه در مصاحبه ای با اکیپ رسما خبر از تمایل خود برای انتقال به مادرید پرده برداشته و مدعی شد در تابستان نیز چنین قصدی داشته، اما مدیران پاری سن ژرمن مجوز صدور این انتقال را صادر نکرده اند.

روز گذشته اما مادر امباپه فاش ساخت که برای تمدید قرارداد در حال مذاکره با پی اس جی هستند و همه چیز نیز خوب پیش رفته است تا خبر هولناکی را به رئال مادرید داده باشد.

 

 

1651665

 

 

نیکولاس آنلکا ستاره سابق فرانسوی که اخیرا به امباپه توصیه کرده بود این باشگاه را به مقصد رئال یا باشگاهی در لیگ برتر انگلیس ترک کند، به پی اس جی طعنه زد که برای حفظ ستاره جوان خود باید زودتر از اینها اقدام می کرد.

او به رادیو "RMC" گفت:« وقتی پدیده ای مثل امباپه در تیم تان دارید، برای تمدید با او باید از دو سال پیش اقدام می کردید. پی اس جی در نهایت موفق نشد امباپه را به تمدید راضی کند و فکر می کنم بهترین راه، فروش او در تابستان بود. نباید نشست و خروج او به عنوان بازیکن آزاد را تماشا کرد. اگر پی اس جی تابستان امباپه را به رئال واگذار می کرد، پول بسیار خوبی نصیبش می شد و می توانست بهترین جانشین را برای او پیدا کند. کیلیان بهترین بازیکن لوشامپیوناست و حفظ او به این قیمت، شاید دردسرساز شود.»

 

آنلکا ادامه داد:« چرا کیلیان باید قراردادش را تمدید کند وقتی از ژانویه می تواند بهترین پیشنهادات ممکن را برای خود بررسی کند؟ من هم جای او باشم تمدید نخواهم کرد. پی اس جی دیر اقدام کرد و حالا باید منتظر عواقبش باشد. بعید می دانم کیلیان در این مقطع تمایلی برای تمدید از خود نشان دهد.»

دیدگاه‌ها