کد خبر : 1784217 | 15 مهر 1400 ساعت 18:45 | 25.1K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره فرانسوی ماندنی است

سرنوشت آینده پل پوگبا در منچستر مشخص شد؟

در انگلیس ادعا می کنند که پل پوگبا به ماندن نزدیک تر است و از منچستر جدا نخواهد شد.

سرنوشت آینده پل پوگبا در منچستر مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا آخرین فصل قرارداد خود با منچستریونایتد را پشت سر می گذارد و هنوز هیچ نشانه ای از توافق برای تمدید، بین دو طرف مشاهده نشده است. در واقع ستاره فرانسوی می تواند در ژانویه با هر تیم دیگری وارد مذاکره شده و نهایتاً در تابستان به شکل آزاد از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

 

 

1651680

 

 

او دو سال پیش تا یکقدمی رئال رفت ولی در نهایت یونایتد حاضر به مذاکره با باشگاه مادریدی نشد و قرارداد او را نیز بر اساس بند موجود، یک‌جانبه تمدید کرد ولی از مدت این قرارداد دیگر چیزی باقی نمانده است.

این روزها نام پوگبا بیش از همیشه در کنار نام یوونتوس شنیده می شود و می گویند او قصد بازگشت به تورین را دارد ولی طبق ادعای امروز نشریه اتلتیک، کریستیانو رونالدو تبدیل به عاملی مثبت برای تمدید قرارداد ستاره فرانسوی شده است.

 

 

1649065

 

 

بازگشت کریستیانو رونالدو موجی از شور و انگیزه را در یونایتد باعث شده تا جایی که پوگبا نیز ترغیب شده قید جدایی را بزند و چند سال دیگر نیز در منچستر ماندن شود. او فصل را هم عالی شروع کرده و از بهترین های تیمش محسوب می شود. پوگبا حتی به خانواده اش گفته است که می خواهد در یونایتد بماند.

پیشنهاد تمدید یونایتد دستمزد 470 هزار یورویی در هفته است و حتی جذب رونالدو، سانچو و رافا وادران هم باعث نشده تا یونایتد رقمی وسوسه انگیز را به پوگبا پیشنهاد ندهد. در واقع فعلا پوگبا به ماندن در یونایتد نزدیک تر از جدایی است مگر اینکه در هفته های پیش رو اتفاقی غیرمنتظره رخ بدهد.

 

دیدگاه‌ها