کد خبر : 1784260 | 15 مهر 1400 ساعت 22:44 | 28.3K بازدید | 1 دیدگاه

هم امتیاز شدن چین با ژاپن در شب رویایی

تیم ملی چین موفق شد در ثانیه‌های پایانی سه امتیاز کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، سومین بازی دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر در منطقه آسیا امشب انجام شد و پر گل ترین دیدار در گروه B و در مسابقه هیجان انگیز چین با ویتنام رخ داد و در نهایت منجر به کسب سه امتیاز شیرین برای چین شد.

 

چین که در این بازی میزبان بود ابتدا در دقیقه 53 با ژانگ به گل دست یافت و تلاش‌های ویتنام برای به تساوی کشاندن بازی هم بی نتیجه بود تا در دقیقه 75 چین بار دیگر به گل برسد و این بار وو لی برای چین گل زد.

 

 

1651767

 

 

 

چین که احساس می‌کرد بازی را پیروز شده در پانزده دقیقه پایانی اسیر ویتنام شد و می‌رفت تا یک تساوی تلخ را تجربه کند. در دقیقه هشتادم تی هو برای ویتنام گل زد و اختلاف را به حداقل رساند و ده دقیقه بعد نیز نگوین گل تساوی را برای ویتنام به ثمر رساند.

 

در حالی که انتظار می‌رفت این بازی جذاب با کامبک ویتنام و یک تساوی پر گل پایان یابد در دقیقه 90+5 بار دیگر وو لی گل زد تا شبی استثنایی را با دبل کردن و گل پیروزی بخشش سپری کند.

 

اما نکته جالب گروه B هم امتیاز شدن چین با سامورایی‌های قدرتمند است. در شب شکست ژاپن توسط عربستان، چین هم سه امتیاز گرفت تا جدول این گروه عجیب و جالب شود. در گروه B عربستان با 9 امتیاز صدرنشین است، استرالیا 7 امتیاز دارد، عمان با برانکو 4 امتیازی است و پس از آن ژاپن و چین سه امتیازی قرار دارند و ویتنام نیز بدون امتیاز در قعر است. قابل ذکر است بازی استرالیا و عمان با نتیجه یک بر یک در جریان است و ممکن است جدول تغییر کند.

دیدگاه‌ها