کد خبر : 1784269 | 15 مهر 1400 ساعت 22:55 | 33K بازدید | 3 دیدگاه

چه تیمی دستمزد هنگفتش را تقبل می کند؟

گرت بیل پایان فصل بازنشسته می شود

ریو فردیناند معتقد است این آخرین فصل فوتبالی گرت بیل خواهد بود.

گرت بیل پایان فصل بازنشسته می شود

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل پس از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، این فصل را با رویاهای جدیدی آغاز کرد. رابطه بد او با سرمربی فرانسوی روی عملکردش با پیراهن رئال در سال‌های اخیر تاثیرگذار بود و او امسال را فرصت مناسبی برای پایانی فوق العاده بر زندگی حرفه‌ای خود در این باشگاه می‌دید.

 

 

1640849

 

 

بیل در موقعیت فعلی به درخشش در جام جهانی 2022 قطر چشم دوخته و نمی‌خواهد هیچ گزینه‌ای درباره آینده‌اش را نادیده بگیرد و این گزینه‌ها شامل تمدید قرارداد با رئال برای یک فصل دیگر نیز می‌شود هرچند که مصدومیت اخیر که او را 2 ماه به دور از میادین نگاه خواهد داشت، بار دیگر تردیدها نسبت به او را افزایش داده است.

 

 

1632942

 

 

پیش از یورو 2020 شایعات در مورد بازنشستگی گرت بیل زیاد بود اما او در یک مصاحبه همه را تکذیب کرد و عنوان داشت که به رئال بر می گردد و فعلا قصد خداحافظی ندارد ولی مشخص نیست او در پایان چه تصمیمی خواهد گرفت.

جام جهانی پاییز سال بعد برگزار خواهد شد و برخی منابع ادعا می کنند که او در پایان فصل و اتمام قراردادش با رئال، از فوتبال در رده باشگاهی خداحافظی خواهد کرد ولی در صورت کسب سهمیه جام جهانی توسط ولز، این رویداد را به عنوان آخرین میدان فوتبالی خود در نظر خواهد گرفت.

 

 

1619850

 

 

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستر نیز چنین عقیده ای دارد:« فکر می کنم بیل بازنشسته شود و تصور نمی کنم که از رئال به تیمی دیگر برود. او در این مدت مجبور بوده تا فداکاری های زیادی انجام دهد.. تاتنهام برای احیای او تلاش کرد اما موفق نشد. مقصد بعدی او کجا خواهد بود؟ آیا دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد؟ چه کسی پولش را دارد تا دستمزد بالایی را به او بپردازد؟ به همه این دلایل معتقدم بیل در پایان فصل بازنشسته می شود.»

دیدگاه‌ها