کد خبر : 1784280 | 15 مهر 1400 ساعت 23:51 | 51.8K بازدید | 35 دیدگاه

کری خوانی پائولو بنتو برای شاگردان اسکوچیچ

مربی کره: مساوی نه، از دیدار با ایران برد می خواهیم

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از پیروزی برابر سوریه گفت که او با هدف کسب 3 امتیاز راهی تهران می شود.

مربی کره: مساوی نه، از دیدار با ایران برد می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی یکی از حریفان مستقیم ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، در سومین دیدار خود به سختی و با نتیجه دو بر یک از سد سوریه گذشت. سون هیونگ مین ستاره تاتنهام در دقیقه 89 گل پیروزی بخش کره ای ها را به ثمر رساند. آنها اکنون باید خود را برای دیدار برابر ایران آماده کنند. سرمربی کره می گوید او از دیدار با شاگردان اسکوچیچ حتی مساوی هم نمی خواهد و در پی پیروزی است.

 

پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی در پایان دیدار برابر سوریه و در نشست خبری بعد از بازی گفت: من بابت پیروزی و کسب سه امتیاز خوشحالم. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم. می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما نشد. در نیمه دوم به خوبی نیمه اول نبودیم. ما وقت داشتیم واکنش نشان دهیم و توانستیم برنده شویم. این یک پیروزی عادلانه بود، اما من فکر می کنم باید با گل های بیشتری برنده می شدیم. 

 

وی در مورد استفاده از سون هیونگ مین که گل پیروزی بخش کره را به ثمر رساند، گفت: سون از ابتدای بازی در پست مهاجم بازی نمی کرد. اما مانند یک مهاجم در حملات حاضر می شد. موقعیت بازیکنان، می تواند بسته به این که تاکتیک های خود را در چه مسیری قرار دهید متفاوت باشد.

 

 

1651807

 

 

او گفت: تجزیه و تحلیل یک تیم، فقط براساس قدرت بدنی خوب نیست. شما باید به قسمت های دیگر نیز نگاه کنید. به عنوان مثال، شما باید جنبه مدیریت بازی را توسعه دهید. بدترین وضعیت در طول بازی قسمت تاکتیکی پس از به ثمر رساندن اولین گل بود. 

 

سرمربی تیم ملی کره جنوبی درمورد دیدار برابر ایران نیز گفت: هر بازی در این مرحله مهم است و دیدار با ایران نیز اهمیت بالایی دارد. ایران تیم خوبی است. بازیکنان خوبی دارد و از نظر فیزیکی تیم قدرتمندی هستند. ایران یک تیم با تجربه و با مهارت است. این دیدار برای من یک چالش خواهد بود. در این مرحله، مهمترین چیز این است که به بازیکنان کمک کنم تا به بهترین نحو ریکاوری کنند.

 

 

1651808

 

 

او درخصوص اینکه کره برای حفظ شانس دهمین صعود پیاپی به جام جهانی به دنبال کسب تساوی برابر ایران است، گفت: ما برای بدست آوردن سه امتیاز دیدار بعدی سخت می جنگیم و تلاش می کنیم. اگر بازی ما مقابل ایران با نتیجه تساوی به پایان برسد، این می تواند به یک اندازه خوب یا بد باشد. اما من این کار را نمی کنم وبه دنبال تساوی نیستم.

 

بنتو درباره ناکامی ها کره جنوبی مقابل ایران در دیدارهای گذشته نیز گفت: رکوردهای گذشته چیزی نیست که بتوانیم آن را تغییر دهیم. ما اکنون درباره حال و آینده صحبت می کنیم. بازی با ایران چالش خوبی برای ما خواهد بود. این یکی از مسابقات بسیاری است که در پیش داریم. ما تلاش می کنیم و سخت کار می کنیم تا برنده شویم. من انتظار دارم که برای این بازی سختی ها و مشکلات وجود داشته باشد زیرا ایران تیم قدرتمندی است.

دیدگاه‌ها