کد خبر : 1784293 | 16 مهر 1400 ساعت 00:58 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت بازیکن عمانی مس رفسنجان(عکس)

ملی‌پوش عمانی مس رفسنجان بخاطر آسیب دیدگی در نیمه اول دیدار با استرالیا تعویض شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عمان در شرایطی مقابل استرالیا قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد که در این مسابقه دو بازیکن مس رفسنجان حضور ثابت در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ داشتند.

 

جدا از اینکه فایز الرشیدی، گلر جدید مس رفسنجان درون دروازه عمان بود و نمایش ضعیفی در ترکیب تیمش داشت، زاهر سلیمان الاغبری نیز از ابتدا به میدان رفت ولی با وجود نمایش خوبی که ارائه می‌داد، در همان نیمه اول با آسیب‌دیدگی مواجه شد.

 

زاهر سلیمان که در دقیقه ۲۱ جدی‌ترین موقعیت عمان را با شوت محکم از پشت محوطه جریمه به وجود آورد و ضربه او با واکنش مت رایان به کرنر رفت، ۱۰ دقیقه پس از خلق این موقعیت مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

 

 

1651860

 

 

ملی‌پوش عمانی مس رفسنجان در دقیقه ۳۵ قصد داشت در میانه میدان حرکت کند و به سمت محوطه جریمه استرالیا برود که در زمان توپ‌گیری جکسون ایروینه از او نقش بر زمین شد، با دست چپ روی زمین افتاد و همین اتفاق منجر به مصدومیت او شد.

 

زاهر سلیمان در این صحنه بخاطر درد شدید از ناحیه کتف دست چپ از درد به خود می‌پیچید تا داور بازی را متوقف کند و درخواست ورود آمبولانس کوچک به زمین را داشته باشد و کادر پزشکی تیم ملی عمان نیز پس از بررسی‌های خود اعلام کرد او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد تا این بازیکن تعویض شود.

 

 

1651861

 

 

فدراسیون فوتبال عمان نیز پس از پایان مسابقه با استرالیا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد کتف دست چپ زاهر سلیمان دچار دررفتگی شده است.

 

حال باید منتظر ماند و دید پس از معاینات دقیق، آسیب‌دیدگی زاهر سلیمان جدی است یا این بازیکن می‌تواند در مسابقه سه روز آینده تیم ملی عمان برابر ویتنام و شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران به میدان برود یا خیر.

 

1651859

دیدگاه‌ها