کد خبر : 1784345 | 16 مهر 1400 ساعت 12:02 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

تیته: سطح فنی برزیل بالاتر می‌رود

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، پس از پیروزی شب گذشته برابر ونزوئلا مدعی شد که تیمش ضعف‌هایی دارد اما درصدد برطرف کردن آنها است.

تیته: سطح فنی برزیل بالاتر می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم برزیل و ونزوئلا شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی 1-3 سلسائو به پایان رسید.

شاگردان تیته در دقیقه 11 بازی با یک گل از حریف عقب افتادند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما آنها در نیمه دوم موفق شدند عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و بازگشتی قدرتمندانه به بازی داشته باشند.

سرمربی برزیل پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« درست است که ما نتوانستیم خلق موقعیت خوبی در نیمه اول جز 10 یا 15 دقیقه داشته باشیم. ونزوئلا گلزنی کرد و در نیمه اول ضربات پایانی بهتری داشت. ما نیمه دوم بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و عملکردی داشتیم که شایسته کسب پیروزی بود. وقتی تیمی خوب عمل نمی‌کند همیشه مشکل از تمامی تیم است. من بین دو نیمه به آنها گفتم که باید عملکرد فردی خود را بهبود ببخشند.»

 

1651952

 

او در ادامه اضافه کرد:« مسئولیت ساختار و ایجاد  تعادل در تیم برعهده من است. اما ما سطح فنی تیم را بالا خواهیم برد و قطعات ضروری گم‌شده را به ترکیب تیم اضافه می‌کنیم. تصمیم داریم بیشتر از قبل از بازیکنان جوان استفاده کنیم. ما این فرصت را به آنها می‌دهیم تا بازی کنند و عملکردشان در جریان بازی را خواهیم سنجید.»

برزیل با این پیروزی روند پیروزی‌های خود در مسابقات انتخابی جام جهانی را ادامه داد. آنها در حال حاضر 9 بازی انجام داده‌ و همگی را با برد پشت سر گذاشته‌اند تا با 27 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول گروه قرار داشته باشند. ونزوئلا نیز با چهار امتیاز از 10 بازی در قعر جدول جای گرفته است.

دیدگاه‌ها