کد خبر : 1784365 | 16 مهر 1400 ساعت 13:26 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

فشنگچی: هیچ بازیکنی مثل من مصدوم نشود

بازیکن با تجربه فوتبال می گوید در طول ۱۵ سال دوران بازیگری همین یکبار درگیر آسیب شدید شده .

فشنگچی: هیچ بازیکنی مثل من مصدوم نشود

به گزارش ورزش سه، امیرحسین فشنگچی که بازیکن شاخص هوادار در فصل گذشته بود به دلیل مصدومیت سنگین از نیمه راه دیگر نتوانست تیمش را همراهی کند او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: عمل خوبی روی پای من انجام شد و  پنج ماهی از آن گذشته و شرایطم رو به بهبود است و فکر می کنم از هفته بعدی میتوانم نرم دویی را شروع کنم. دکترها نیز گفتند که از اواخر آبان یا اوایل آذر می‌توانم بازی کنم.


این بازیکن اضافه کرد: من تا الان  مصدومیت شدید نداشتم و ۱۵ فروردین ماه بود که جراحی کردم. در ۱۵ سال دوران بازیگری ام این اولین مصدومیت شدید من بود که امیدوارم هرچه زودتر تمام شود و هیچ بازیکنی گرفتار مصدومیت بلند مدت نشود.


او در مورد صعود تیمش به لیگ برتر و اینکه کارش را با هوادار ادامه خواهد داد یا خیر عنوان کرد: با تیم هوادار قرارداد ندارم و هنوز هم صحبت خاصی نشده، انشالله پایم خوب شود و در وهله اول ببینم که شرایطم برای بازی کردن چطور است و بعد تصمیم می گیرم . هوادار روز های سختی را پشت سر گذاشت به خصوص اینکه در نیم فصل دوم از لحاظ مدیریتی تخت فشار بود. بچه ها با غیرتی که داشتند تیم را بالا آوردند، کار سختی بود مبارکشان باشد.


فشنگچی که زمانی در پرسپولیس بازی می کرد در مورد شرایط این تیم  قبل از دیدار با الهلال افزود: پرسپولیس در سال‌های پیش نشان داده که در آسیا حرف برای گفتن زیاد دارد و اینکه کار سختی مقابل الهلال دارد ولی دور از انتظار نیست که پرسپولیس بتواند با برد این بازی را پشت سر بگذارد و امیدوارم که این اتفاق بیفتد و امسال سرخ پوشان بتوانند مزد زحمات سال‌های اخیرشان را بگیرند و قهرمان آسیا شوند.

دیدگاه‌ها