کد خبر : 1784434 | 16 مهر 1400 ساعت 20:20 | 34.8K بازدید | 4 دیدگاه

مندی و کارواخال به دور از فرم مطلوب

رئال مادرید نگران این 2 بازیکن است

دنی کاروخال و فرلامند مندی با مصدومیت های خود، دست کارلو آنچلوتی در سمت راست و چپ را خالی گذاشته اند.

رئال مادرید نگران این 2 بازیکن است

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال و فرلاند مندی دو مدافع راست و چپ ثابت رئال مادرید این روزها به دور از میادین هستند. کارواخال اخیرا بار دیگر مصدوم شد ولی مندی که در مقطع پایانی فصل گذشته مصدوم شد، هنوز نتوانسته به میادین برگردد.

 

 

1645986

 

 

هر چند که کارواخال و مندی به تمرینات برگشته اند و احتمالا هر دو در بازی مقابل شاختار در اوکراین در لیست قرار می گیرند و فادر به همراهی رئال هستند اما شرایط در موردشان به شدت نگران کننده است و پزشکان با احتیاط عمل می کنند. آنها به هیچ وجه نمی خواهند در مورد این دو بازیکن ریسک کنند.

روند تشدید مصدومیت های کارواخال در یک سال اخیر خود بازیکن را هم نگران کرده است به حدی که کارواخال به چندین متخصص مختلف مراجعه کرده تا شاید بتواند با تغییر عادت هایش شرایط را عوض کند، بتواند با حس و حالی متفاوت بازی کند و به همان بازیکن خوب گذشته تبدیل شود.

 

 

1592019

 

 

از سویی دیگر فرلاند مندی مدافع چپ فرانسوی که در شش ماه اخیر فقط یک بازی را مقابل چلسی آن هم با مصدومیت انجام داده، همچنان فرم خوبی ندارد. دفاع چپ فرانسوی مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشته که در بخشی از آن حتی در راه رفتن هم دچار مشکل بود و به همین خاطر است که پزشکان رئال در مورد او بسیار احتیاط می کنند.

کادر فنی هم در مورد بازگشت هر دو بازیکن با احتیاط تصمیم خواهد گرفت. کارلو آنچلوتی در هفته های اخیر از نبود مندی و کارواخال ضربه خورده و بازیکنان مختلفی را در پست های آنها آزمایش کرده و بعضا جواب نداده اند. این دو به زودی عصای دست کارلتو خواهند شد؟

دیدگاه‌ها