کد خبر : 1784451 | 16 مهر 1400 ساعت 21:51 | 33K بازدید | 7 دیدگاه

گرایی برنز گرفت و سالتو خورد؛

شادی خاص آقای خاص بعد از برنز گرایی (عکس)

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از برنز مقتدرانه گرایی با یک سالتو از او استقبال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی گرایی در راه کسب مدال برنز وزن 77 کیلوگرم قهرمانی جهان اسلو 2020 دو کشتی بسیار زیبا گرفت و با 4 سالتو بارانداز بی نقص، مقتدرانه دو حریف خود را از پیش رو برداشت.

 

او ابتدا با شادوکایف از قزاقستان مبارزه کرد و بعد از کسب دو امتیاز، در خاک دو بار روی این حریف سالتوبارانداز اجرا کرده و 9-0 برنده شد. فرنگی گار شیرازی کشورمان که مثل برادرش محمدرضا، همواره کشتی های زیبا همراه با فنون اصیل را به نمایش می گذارد، در مبارزه رده بندی مقابل لوای از مجارستان هم به همان سبک کشتی قبلی اش عمل کرد و با اجرای دو سالتو بارانداز، پیش از پایان وقت 3 دقیقه اول برنده شده و برنز اسلو را مال خود کرد.

 

در حالی که حریف مجار با چهره ای بهت زده در حال اشک ریختن بود، محمد علی گرایی به سمت محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی رفت. بنا که از کشتی زیبای شاگردش به وجد آمده بود، با یک حرکت زیبا، جشن برد را با او شریک شد.

 

در حالی که معمولا  کشتی گیرهایی که مدال طلا می گیرند، جشن قهرمانی خود را با اجرای فن سالتو روی مربی خود برگزار می کنند، این بار محمد بنا بعد از مدال برنز محمد علی گرایی یک فن زیبای سالتو روی او اجرا کرد؛ فنی که گرایی طی دو کشتی آخر خود 16 امتیاز با اجرای بی نقص آن کسب و برنز جهان را مال خود کرده بود.

 

1652153

دیدگاه‌ها