کد خبر : 1784457 | 16 مهر 1400 ساعت 22:13 | 36.1K بازدید | 7 دیدگاه

شجاع اخراج نشد، فرصت به 2 مدافع نرسید (عکس)

عملکرد خوب زوج خط دفاعی تیم ملی باعث شده تا اسکوچیچ نیاز زیادی به تغییر در این قسمت احساس نکند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی و شجاع خلیل زاده به عنوان زوج خط دفاعی در ترکیب تیم ملی ایران عملکرد خوبی داشته اند. این دو که در پرسپولیس هم سابقه بازی در کنار یکدیگر را دارند طی سه بازی نخست تیم ملی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 مدافعان فیکس تیم اسکوچیچ بودند.

 

تیم ملی فوتبال ایران در این سه بازی مقابل سوریه، عراق و امارات هیچ گلی دریافت نکرده و نقش کنعانی و شجاعی در این اتفاق غیر قابل انکار است؛ همین موضوع باعث شد تا بعد از اخراج خلیل زاده در بازی شب گذشته که البته بعد از یک بازبینی طولانی، پس گرفته شد، همه نگران شوند.

 

1652165

 

البته اسکوچیچ برای جایگزینی مدافعان اصلی خود گزینه های خوبی روی نیمکت دارد. سیاوش یزدانی و مجید حسینی، دو مدافع دیگر حاضر در اردوی تیم ملی این شانس را داشتند که در صورت محرومیت خلیل زاده برای حضور در ترکیب تیم ملی مقابل کره جنوبی باهم به رقابت بپردازند اما شجاع اخراج نشد و فرصت به دو مدافع نرسید. به این ترتیب یزدانی و حسینی با توجه به عملکرد کم اشتباه رقبای فیکس خود در تیم ملی، همچنان کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارند.

 

در دقیقه 60 بازی شب گذشته تیم ملی مقابل امارات، روی ضد حمله سریع اماراتی ها علی مبخوت در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت اما خلیل زاده پیش از ورود این بازیکن به داخل محوطه جریمه، تعادل او را بهم ریخت. این خطا با کارت قرمز مستقیم برای شجاع همراه بود؛ داور استرالیایی بعد از اینکه صحنه دو بار در VAR مورد بررسی قرار گرفت تصمیم به بازپس گیری کارت قرمز خلیل زاده گرفته و از او خواست تا به زمین برگردد.

دیدگاه‌ها