کد خبر : 1784492 | 17 مهر 1400 ساعت 09:40 | 30.3K بازدید | 10 دیدگاه

کورتوا: بازی رده‌بندی برابر ایتالیا مضحک است

تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک، نسبت به برگزاری دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا ابراز نارضایتی کرد.

کورتوا: بازی رده‌بندی برابر ایتالیا مضحک است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف فرانسه رفت و در حالی که با دو گل از این تیم جلو بود در نهایت با نتیجه 2-3 شکست خورد تا از صعود به دیدار فینال بازبماند.

از سوی دیگر جدول نیز دو تیم ایتالیا و اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با پاره کردن نوار شکست ناپذیری ایتالیا با نتیجه 1-2 به پیروزی رسیده و راهی فینال شوند تا روبروی فرانسه قرار بگیرند.

دو تیم بلژیک و ایتالیا باید دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها را برگزار کنند و دروازه‌بان رئال مادرید لزوم برگزاری این بازی را زیر سوال برد. او پس از شکست برابر فرانسه به خبرنگاران گفت:« بازی روز شنبه برابر ایتالیا مضحک است. قرار گرفتن در رتبه سوم لیگ ملت‌های اروپا مضحک است. من نمی‌دانم چرا ما باید در این بازی به میدان برویم. من این بازی را دوستانه به حساب می‌آورم.»

 

1652225

 

این بازی روز یکشنبه و پیش از برگزاری بازی نهایی انجام خواهد شد. وقفه دیدارهای ملی پس از برگزاری این بازی برای تیم ملی بلژیک به پایان خواهد رسید و بازیکنان حاضر در اردوی این تیم اجازه بازگشت به باشگاه‌های خود را دارند. آنها بار دیگر در ماه نوامبر (آبان) برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر گرد هم خواهند آمد.

کورتوا و هم تیمی‌هایش باید  در ماه آینده به مصاف استونی و ولز بروند تا بتوانند جایگاهشان را در صدر جدول گروه ای حفظ کرده و به طور مستقیم به رقابت‌های جام جهانی که پاییز سال آینده در قطر برگزار خواهد شد صعود کنند.

دیدگاه‌ها