کد خبر : 1784504 | 17 مهر 1400 ساعت 10:24 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب لژیونرها و بازیکنان آسیایی؛

اولین اردوی تیم ملی زنان پس از تاریخ‌سازی تاشکند

مریم ایراندوست از فهرست جدید تیم ملی فوتبال زنان ایران برای برگزاری اردوی تدارکاتی رونمایی کرد.

اولین اردوی تیم ملی زنان پس از تاریخ‌سازی تاشکند

به گزارش "ورزش سه" پس از صعود تاریخی تیم ملی فوتبال زنان ایران برای نخستین‌بار به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، حالا شاگردان ایراندوست کمتر از 4 ماه فرصت دارند تا خود را مهیای حضور در این تورنمنت حساس کنند؛ تورنمنتی که در اوایل سال 2022 (اواخر دی‌ماه 1400) به میزبانی کشور هند برگزار خواهد شد.

 

حالا پس از حدود دو هفته استراحت، ملی‌پوشان با گزینش کادرفنی برای برپایی اردویی در تهران فراخوانده شده‌اند؛ در فهرست اعلام شده از سوی مریم ایراندوست، چند تغییر مهم نسبت به لیست قبلی مشهود است.

 

نخست این‌که خبری از لژیونرها (یاسمن فرمانی و مریم یکتایی) در فهرست اعلام شده نیست و هم‌چنین با توجه به تورنمنت جام باشگاه‌های آسیا که تیم شهرداری سیرجان باید در آن شرکت کند، ایراندوست بازیکنان این تیم را هم به اردو فرانخوانده تا با آمادگی بیشتری در جام باشگاه‌ها شرکت کنند.

 

1647690

 

دعوت از برخی بازیکنان تیم ملی نوجوانان و جوانان تکمیل‌کننده لیست 23 نفره تیم ملی فوتبال زنان ایران برای دور جدید اردوی تدارکاتی است؛ نکته جالب‌توجه این‌که با توجه به اردوی تیم ملی امید در مرکز ملی فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال زنان در هتل بستان برگزار می‌شود و شاگردان ایراندوست برای نخستین‌بار در مجموعه، تمرینات خود را پی‌خواهند گرفت.

 

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زنان از امروز آغاز شده و تا 22 مهرماه در هتل بستان ادامه خواهد داشت.

 

لیست 23 نفر دعوت‌شده به اردوی تیم ملی زنان به شرح زیر است:

سمانه چهکندی، سارا دیدار، سارا ظهرابی نیا، کوثر عنبری، زهره کودایی، طوبی القاسی، زهرا سربالی، زهرا قنبری، هاجر دباغی، گلنوش خسروی، فاطمه عادلی، نگین زندی، مینا نافعی، غزاله بنی طالبی، ثنا صادقی، غزل مرشدی، زهره جلالی، الهام عبدالرحمان، محدثه زلفی، بهناز طاهرخانی، سیده زهرا معصومی، سوگند راجی و مرضیه نیکخواه

دیدگاه‌ها