کد خبر : 1784510 | 17 مهر 1400 ساعت 10:42 | 37.1K بازدید | 6 دیدگاه

با خالد شفیعی؛ در بنگلادش چه می‌کنی؟

مدافع سابق تراکتور قرارداد خود را بار دیگر با تیم بنگلادشی تمدید کرده تا به حضور در جمع باشوندارا ادامه دهد.

با خالد شفیعی؛ در بنگلادش چه می‌کنی؟

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی مدافع اسبق تراکتور و سپاهان که با پیشنهاداتی برای بازگشت به لیگ برتر مواجه بود، ترجیح داد کار را در لیگ بنگلادش همچنان ادامه دهد تا یکی از عجیب‌ترین مقصدها را برای فوتبال انتخاب کند. مدافع ایرانی باشوندارا که به واسطه حضور در تیم‌هایی مثل تراکتور و سپاهان محبوبیت قابل توجهی میان هواداران این تیم دارد و القاب مختلفی از سکوهای این تیم‌ها گرفته است، این روزها در لیگ بنگلادش فعالیت می‌کند و کمتر اخبار بازی‌های او در رسانه‌ها منتشر می‌شود. موضوعی که به گفته خودش هم برای او تلخ و هم از جهت دوری از حاشیه‌ها و آرامشی که برایش به ارمغان آورده به نوعی خوب است. 

 

شفیعی در خصوص وضعیتش در لیگ بنگلادش اینطور توضیح می‌دهد: شرایط خوبی دارم و یک سال خیلی خوب را در لیگ این کشور سپری کردم و هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ تیمی به موفقیت‌های خوبی رسیدم که در مجموع برایم رضایت بخش بود و به همین خاطر با کمال میل یک فصل دیگر هم در اینجا ماندم و سال آینده هم در این لیگ حضور خواهم داشت.

 

وی در مورد پیشنهادات لیگ برتری خودش هم گفت: از چهار تیم لیگ برتر ایران برایم پیشنهاد آمد که برایم جالب بود و از همه این تیم‌ها بابت حسن نظری که به من داشتند ممنونم ولی خب به خیلی دلایل که برخی از آنها را گفتم ترجیح دادم در بنگلادش بمانم. سرمربی اسپانیایی ما هم با من صحبت کرد و نگاه حرفه‌ای او باعث شد برای ماندن مصمم‌تر شوم و فکر می‌کنم تصمیم خوبی برای آینده فوتبالم گرفتم.

 

مدافع ایرانی باشوندارا بنگلادش در مورد فصلی که گذشت توضیح داد: فصل گذشته قهرمان لیگ و جام حذفی شدیم و فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و 3 بازی هم در AFC CUP برگزار کردیم و در مجموع خوب بود. خود من به جز 2 بازی که آسیب دیدگی داشتم در سایر دیدارها یعنی 22 بازی لیگ، 6 بازی جام حذفی و 3 بازی آسیایی برای تیم به میدان رفتم و موفق به گلزنی هم شدم و برای فصل جدید هم برنامه‌هایی در سر داریم.

 

1636031

 

شفیعی در مورد سطح فوتبال بنگلادش هم گفت: فوتبال اینجا بیشتر فیزیکی و قدرتی است تا اینکه تاکیکی و فنی باشد. سطح فنی خوبی دارد ولی زیرساخت‌های فوتبال بنگلادش خیلی پیشرفته نیست و از این جهت ضعف دارند. در گذشته بزرگان فوتبال ایران از جمله مرحوم حجازی در لیگ بنگلادش فعالیت می‌کردند و هنوز هم اینجا از مرحوم حجازی به نیکی یاد می‌شود که برایم جالب است.

 

وی در مورد وضعیت کرونا در بنگلادش هم گفت: اینجا واکسیانسیون سراسری چند وقتی شروع شده است و مردم در حال واکسینه شدن هستند من هم هنوز نوبتم نشده است و در حال حاضر به تعطیلات خوردم و وقتی به بنگلادش برگردم واکسن می‌زنم. در کل اوضاع خیلی اینجا حاد نشد.

 

شفیعی در مورد وضعیت مالی باشگاه‌های بنگلادش در مقایسه با ایران گفت: در مورد وضعیت مالی فقط این را می‌گویم که نمی‌خواهم سطح مالی تیم‌های بنگلادش را با ایران مقایسه کنم ولی قراردادهایی که اینجا بسته می‌شود کم یا زیاد به هر حال به بازیکن پرداخت می‌شود ولی در ایران بعضاً شما قرارداد خوبی هم ممکن است امضا کنی ولی بخش قابل توجهی از پولت را نمی‌گیری و تا مدت‌ها برای آن باید دوندگی کنی و از این جهت اینجا به نظرم وضعیت بهتر است.

 

وی در مورد اینکه حضور در لیگی مثل بنگلادش باعث شده کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد گفت: بله اخبار فوتبال اینجا به درستی مخابره نمی‌شود و به همین دلیل رسانه‌های ایرانی هم دسترسی خوبی به آن ندارند و از همین رو کمتر از قبل نام خالد شفیعی را در رسانه‌ها می‌شنوم. به هر حال هر کسی دوست دارد مورد توجه باشد و برای منی که در تیم‌های پرطرفداری مثل تراکتور و سپاهان بازی کردم این موضوع شاید سخت باشد که همینطور هم هست ولی از طرفی این موضوع باعث شده دوری از حاشیه آرامش خاصی در من ایجاد کند که از این جهت برایم مفید بوده است.

دیدگاه‌ها