کد خبر : 1784535 | 17 مهر 1400 ساعت 12:20 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمار درخشان کاپیتان انگلیس

گلزنی کین در تمامی مسابقات انتخابی از سال 2017

هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس، آمار درخشانی را در مسابقات انتخابی از خود برجای گذاشته است.

گلزنی کین در تمامی مسابقات انتخابی از سال 2017

به گزارش "ورزش سه"، کین فصل جدید را چندان خوب آغاز نکرده است. این بازیکن نتوانسته در شش بازی و 468 دقیقه‌ای که این فصل در ترکیب تاتنهام حضور داشته گلزنی کند. 


با این حال شرایط در جام اتحادیه و لیگ کنفرانس اروپا متفاوت بوده و او در این دو رقابت در چهار بازی شش گل به ثمر رسانده اما انتقادها از او در آستانه دیدار انگلیس برابر آندورا همچنان ادامه دارد. 


گرت ساوت گیت پیش از این بازی با ابراز رضایت از شرایط کاپیتان تیمش گفت:« هربار اینجا می‌نشینم و به سوالات یکسان پاسخ می‌دهم. سپس هری به زمین رفته و گل‌های بسیاری را به ثمر می‌رساند. او بازیکنی کلیدی و باانگیزه است.»


کین در 47 بازی که در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس حضور داشته موفق شده 36 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل ارسال کند. او حالا در رده پنجم بهترین گلزنان تاریخ سه شیرها ایستاده و تنها رونی (53گل)، بابی چارلتون (49 گل)، گری لینه‌کر (48  گل) و جیمی گریوز (44 گل) بالاتر از او قرار دارند. 


این مهاجم تاتنهام در جریان تساوی 1-1 برابر لهستان نیز گلزنی کرد تا رکورد گلزنی‌های متوالی خود در دیدارهای انتخابی را به عدد 15 رسانده باشد. او از سال 2017 تا به حال در تمامی مسابقات انتخابی موفق به گلزنی شده است. کین در دو بازی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 گلزنی کرد، در پنج دیدار در مسیر صعود به جام جهانی 2022 گل زد و برای راهیابی به یورو 2020 نیز موفق به باز کردن دروازه حریفان در هشت بازی شد. 
آمار او می‌تواند در دیدار برابر آندورا بهبود پیدا کند. هرچند این احتمال وجود دارد که او در این بازی روی نیمکت قرار داشته باشد. ساوت گیت پیش از بازی با اشاره به مصدومیت این بازیکن از ناحیه مچ پا، مدعی شد که بازی روی چمن مصنوعی چندان برای او مناسب نیست.

 

1652257

دیدگاه‌ها