کد خبر : 1784549 | 17 مهر 1400 ساعت 13:29 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

ابتلای هافبک فرانسه به کرونا در آستانه دیدار با اسپانیا

تست کرونای آدرین رابیو، هافبک یوونتوس و تیم ملی فرانسه، مثبت شد.

ابتلای هافبک فرانسه به کرونا در آستانه دیدار با اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که این ستاره سابق پاری سن ژرمن نمی‌تواند به حضورش در اردوی این تیم ادامه دهد چرا که به ویروس کرونا مبتلا شده و باید در قرنطینه باشد.

در بیانیه منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه آمده:« آدرین رابیو نمی‌تواند در دیدار فینال لیگ ملت‌های اروپا که یکشنبه شب برابر اسپانیا برگزار خواهد شد حضور پیدا کند. تست کرونای این هافبک تیم یوونتوس مثبت شده است. در نتیجه رابیو به محض مشخص شدن نتیجه تست در قرنطینه قرار گرفت. او به همراه هم‌تیمی‌هایش به میلان نرفت چون بر اساس قوانین اجازه همراهی با تیم را ندارد. دیدیه دشان با استفاده از 21 بازیکن می‌تواند مقابل اسپانیا قرار بگیرد.»

 

1652318

 

رابیو در دیدار نیمه نهایی برابر بلژیک 75 دقیقه در ترکیب فرانسه حضور داشت و پس از آن از بازی بیرون رفت. شاگردان دشان موفق شدند در حالی که با دو گل از حریف عقب بودند، با نتیجه 2-3 به پیروزی برسند.

این بازیکن فرانسوی در سال 2018 به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن جدا شده و پیراهن یوونتوس را به تن کرد. او در طی این مدت 91 بازی با پیراهن بیانکونری انجام داده و شش گل نیز به ثمر رسانده است. او یک قهرمانی لیگ ایتالیا، یک قهرمانی کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ ایتالیا را در کارنامه‌اش دارد. قرارداد این بازیکن با دستمزد سالانه هفت میلیون یورویی تا ژوئن 2023 ادامه خواهد داشت.

 او همچنین اولین بار در نوامبر 2016 پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن کرده و تا به حال 21 بازی برای این تیم انجام داده است.

دیدگاه‌ها