کد خبر : 1784564 | 17 مهر 1400 ساعت 15:06 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

کادرفنی مهاجری تکمیل شد؛

ناصحی و ابراهیمی، دو عضو جدید کادرفنی شهر خودرو

دو بازیکن سابق تیم فوتبال ابومسلم خراسان که به تازگی به جرگه مربیان پیوستند، به جمع اعضای کادرفنی شهر خودرو اضافه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور هادی عقیلی به عنوان دستیار اول محمدرضا مهاجری در کادرفنی تیم فوتبال شهر خودرو، تعداد دستیاران مهاجری به عدد 5 رسید؛ چرا که پیش از حضور عقیلی، عماد مهاجری به عنوان مربی بدنساز، مهدی خیرزاده آنالیزور و سیروس سنگچولی و مصطفی سلامی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها از سوی محمدرضا مهاجری انتخاب شده بودند.

 

اما حالا کادرفنی شهر خودرو در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر تکمیل شده و از امروز دو عضو جدید کادرفنی عنابی‌پوشان در تمرینات حاضر شدند؛ در تمرین امروز شهر خودرویی‌ها که صبح امروز در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی امام رضا(ع) برگزار شد، رضا ناصحی و کریم ابراهیمی به عنوان دو دستیار جدید مهاجری معارفه شدند.

ناصحی فصل گذشته به عنوان دستیار مهدی رحمتی در شهر خودرو فعالیت می‌کرد و حالا دوباره تصمیم به همکاری با شهر خودرویی‌ها گرفته است؛ او به تازگی به جرگه مربیان پیوسته و سابقه بازی در تیم‌های ابومسلم، سپاهان، سایپا و شهرخودرو را در کارنامه خود دارد.

 

1652342

 

1652343

 

1652344

 

هم‌چنین کریم ابراهیمی که سابقه پوشیدن پیراهن ابومسلم خراسان و راه‌آهن تهران را در کارنامه خود دارد و به تازگی به عنوان سرمربی پاس خراسان در لیگ استانی معرفی شده بود، از این پس در کنار رضا مهاجری به عنوان دستیار وی مشغول به فعالیت خواهد بود.

 

به این ترتیب حالا کادرفنی شهر خودرو برای آغاز لیگ بیست و یکم تکمیل شده و محمدرضا مهاجری همه دستیاران خود را معرفی کرده است؛ به نظر می‌رسد فعالیت نقل و انتقالاتی عنابی‌پوشان مشهدی هم خاتمه یافته و حالا شهر خودرویی‌ها خود را در حال گذراندن آخرین مراحل آماده‌سازی خود در مشهد پیش از انجام دیدار هفته نخست مقابل آلومینیوم اراک هستند. دیداری که به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

 

اعضای کادرفنی تیم فوتبال شهر خودرو برای لیگ بیست و یکم

سرمربی: رضا مهاجری
مربیان: هادی عقیلی، رضا ناصحی، کریم ابراهیمی
آنالیزور: مهدی خیرزاده
مربی بدنساز: عماد مهاجری
مربی دروازه‌بان‌ها: سیروس سنگچولی-مصطفی سلامی
مدیر تیم: سیدمهدی سیدصالحی

دیدگاه‌ها