کد خبر : 1784640 | 17 مهر 1400 ساعت 21:34 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

زمان بازگشت ستاره های یوونتوس مشخص شد

زمان بازگشت پائولو دیبالا و آلوارو موراتا، دو ستاره مصدوم و ارزشمند یوونتوس به میادین مشخص شد.

زمان بازگشت ستاره های یوونتوس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری بعد از سپری کردن روزهای دشوار ابتدای فصل، در دیدارهای این اواخر شرایط بهتری پیدا کرد. یوونتوس پس از وقفه بازی های یک ماه مهم در پیش رو دارد. تیم مکس آلگری ابتدا و در ورزشگاه آلیانس آره نا در تاریخ 17 اکتبر پذیرای رم خواهد بود و در ادامه سه روز بعد در بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان مقابل زنیت سن پترزبورگ صف آرایی می کند.

 

1647800

 

پائولو دیبالا در حال گذر از مصدومیت عضلانی خود و ممکن است برای مصاف حساس یوونتوس مقابل رم آماده حضور در میدان باشد. بانی پیر پس از وقفه بازی ملی به مصاف جالوروسی خواهد رفت و احتمال حضور پائولو دیبالا در ترکیب بیانکونری در آن مسابقه وجود دارد.

 

همچنین آلوارو موراتا نیز روز شنبه در تمرینات یوونتوس شرکت کرد و به نظر می رسد این مهاجم اسپانیایی در پایان ماه به ترکیب تیم اضافه شود. این بازیکن قادر به شرکت در تمرینات با توپ نیز بوده و هواداران بیانکونری را به بازگشت زودهنگام امیدوار ساخته است. موراتا می خواهد در بازی دشوار مقابل اینتر در استادیوم سن سیرو در 24 اکتبر قادر به حضور در بین 11 بازیکن ثابت مکس آلگری باشد. همچنین یوونتوس امروز در دیداری دوستانه مقابل الساندریا 2-1 پیروز شد و آرتور ملو، هافبک برزیلی این تیم نیز بعد از مدت ها شرایط حضور در میدان را پیدا کرده و 63 دقیقه در این مسابقه بازی کرد.

دیدگاه‌ها