کد خبر : 1784753 | 18 مهر 1400 ساعت 14:21 | 14.5K بازدید | 8 دیدگاه

اخبار امیدوارکننده از هازارد

ستاره مصدوم رئال به ال‌کلاسیکو می‌رسد

تیم پزشکی بلژیک مصدومیت ادن هازارد را چندان جدی گزارش نکرده و احتمالا تا 2 هفته دیگر مهیای بازی خواهد شد.

ستاره مصدوم رئال به ال‌کلاسیکو می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم فرانسه و بلژیک پنجشنبه شب در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا روبروی یکدیگر قرار گرفتند و این بازی در نهایت با پیروزی2-3 و صعود فرانسه به فینال همراه شد.

 

 

1652655

 

 

ادن هازارد در دقیقه 74 این بازی به دلیل مصدومیت از بیرون رفت تا بار دیگر هواداران رئال مادرید را نگران کرده باشد. حالا به نظر می‌رسد که این نگرانی چندان بی‌جا نبوده و ظاهرا این بازیکن بلژیکی از ناحیه همسترینگ پای راست دچار مصدومیت شده است.

این مهاجم رئال مادرید در طول دو فصل اخیر با مصدومیت‌های پیاپی روبرو بوده و همین موضوع باعث شده که نتواند در ترکیب این تیم درخشان ظاهر شود. 

 

 

1641163

 

 

در حالی که تصور می شد هازارد به مادرید بازگردد اما او در حال حاضر زیر نظر فیزیوتراپ های بلژیک و در بروکسل قرار دارد و تا سه شنبه به مادرید باز نخواهد گشت. طبق گزارش تیم پزشکی بلژیک، مصدومیت هازادرد چندان جدی نیست و حتی احتمال حضور او در بازی هفته بعد برابر شاختار در لیگ قهرمانان نیز دور از ذهن به نظر نمی رسد.

او البته قطعا بازی شنبه برابر بیلبائو را از دست می دهد و احتمالا کارلتو به او برای بازی با شاختار نیز استراحت خواهد داد ولی امیدواری ها برای حضور هازارد در ال کلاسیکوی 2 آبان برابر بارسا در نوکمپ بالاست. خبری خوب برای کادر فنی رئال مادرید که تصور می کرد هازارد را برای هفته هایی طولانی در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها