کد خبر : 1784787 | 18 مهر 1400 ساعت 16:42 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

نویر می‌رسد

فلیک: بهترین آلمان را به مصاف مقدونیه می‌فرستم

هانسی فلیک از وضعیت خوب تیم ملی آلمان در آستانه بازی با مقدونیه شمالی خبر داد.

فلیک: بهترین آلمان را به مصاف مقدونیه می‌فرستم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب  آلمان در هشتمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در گروه J منطقه اروپا میهمان مقدونیه شمالی است. مانشافت جمعه شب توانست 2-1 بر رومانی پیروز شود تا در سه امتیازی قطعی کردن صعودش به جام جهانی قرار بگیرد.

 

 

1642067

 

 

هانسی فلیک سرمربی آلمان با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره وضعیت مانول نویر گفت:« نویر تمرینات را از سرگرفته است و اطمینان دارم او را فردا در اختیار خواهیم داشت.»

دروازه‌بان شماره یک آلمان به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه، بازی با رومانی را از دست داده بود.

 

بازی با مقدونیه:« بی‌صبرانه منتظر بازی با مقدونیه هستیم، تیمی که زیرنظر سرمربی جدید خود (میلوفسکی) شکست نخورده است. آنها تیمی هستند که می‌توانند فوتبال بازی کنند. الیف الماس هم بازیکنی است که بازی‌هایش را خیلی دوست دارم. او در بازی رفت مقابل ما گلزنی کرد و برای ناپولی هم بازی می‌کند. الماس به لحاظ تکنیکی بازیکن خوبی است.»

 

 

1640927

 

 

شرایط بازیکنان:« ما تمامی بازیکنان‌مان را برای این دیدار در اختیار داریم و هر بازیکنی می‌تواند فردا بازی کند. آنتونیو رودیگر به‌عنوان یک اقدام پیشگیرانه تمرین نکرده بود، او تحت درمان قرار گرفت و امروز خوب تمرین کرد. همه می‌دانند که کیمیش و گورتسکا چه زوج خوبی را در زمین شکل می‌دهند. آنها بازیکنانی حرفه‌ای و مکمل یکدیگر هستند. خوشحالم که یاشوا و لئون را دارم. آنها یکی از بهترین زوج‌های خط میانی در جهان هستند.»

 

ترکیب اصلی:« هنوز زمان برای تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب ترکیب اصلی داریم. ما می‌دانیم که مارکو رویس و توماس مولر می‌توانند بازیکنان مهمی برای ما باشند. ما فردا تیمی را روانه میدان خواهیم کرد که بتواند مقدونیه شمالی را شکست دهد.»

دیدگاه‌ها