کد خبر : 1784809 | 18 مهر 1400 ساعت 18:23 | 13.3K بازدید | 8 دیدگاه

ایتالیا ۲-۱ بلژیک؛ سومی قهرمان یورو در لیگ ملت‌ها

ایتالیا در دیدار رده بندی لیگ ملت ها با نتیجه 2-1 بلژیک را شکست داد و به مقام سوم رسید.

ایتالیا ۲-۱ بلژیک؛ سومی قهرمان یورو در لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ایتالیا و بلژیک امروز در دیدار رده بندی رقابت های لیگ ملت ها رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نهایتا این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود آتزوری و رسیدن تیم روبرتو مانچینی به رتبه سوم لیگ ملت ها خاتمه یافت.

 

ایتالیا شروع خوبی داشت و می‌توانست در همان لحظات ابتدایی بازی توسط فدریکو کیه زا به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع بلژیک تغییر جهت داد و به کرنر رفت.

 

 

1652746

 

 

در دقیقه 25 بلژیک تا آستانه باز کردن دروازه ایتالیا پیش رفت اما ضربه الکسیس سالماکرز با بدشانسی محض به تیر دروازه دوناروما برخورد کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

 

در دقیقه 32 این ایتالیا بود که یک موقعیت خوب گلزنی دیگر را خلق کرد اما این بار ضربه نیکولو بارلا با اختلاف کمی از بالای دروازه بلژیک به بیرون رفت.

 

تیم ملی ایتالیا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 47 به گل اول دست پیدا کند. بعد از یک ارسال کرنر نیکولو بارلا توپ برگشتی را با یک ضربه والی تبدیل به گل کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1652741

 

 

در دقیقه 60 بلژیک می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما این بار ضربه میچی باتشوایی به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی همچنان با همان یک گل به سود آتزوری دنبال شود.

 

در دقیقه 62 خطا در درون محوطه جریمه بلژیک روی فدریکو کیه زا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. دومنیکو براردی پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه تیبو کورتوا را باز کند تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1652743

 

 

در دقیقه 77 بلژیک می توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما ضربه کم زاویه توبی آلدرویرلد توسط جان لوئیجی دوناروما به بیرون فرستاده شد.

 

در دقیقه 82 بلژیک یک بار دیگر با بدشانسی مواجه شد چرا که ضربه ستاره بلژیکی این تیم یعنی یانیک کاراسکو به تیر دروازه برخورد کرد تا شاگردان روبرتو مارتینز در زدن به تیر هت تریک کرده باشند.

 

در دقیقه 86 بالاخره بلژیک توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. شروع مجدد فوق العاده تیبو کورتوا و پاس کوین دی بروین به چارلز دی کتلائر رسید و این بازیکن جوان نیز در یک مصاف تقریباً تک و روی جایگیری اشتباه دوناروما دروازه ایتالیا را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

1652742

 

 

در ادامه مسابقه نیز حملات تیم ملی بلژیک برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه ماند و ایتالیا هم کار را به خوبی کنترل کرد تا بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها