کد خبر : 1784815 | 18 مهر 1400 ساعت 18:53 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

مانچینی: مقابل اسپانیا هم همان ایتالیای یورو بودیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی، ایتالیا از عملکرد شاگردانش مقابل بلژیک تمجید کرد.

مانچینی: مقابل اسپانیا هم همان ایتالیای یورو بودیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا بعد از قهرمانی در یورو، امیدوار بود جام قهرمانی لیگ ملت ها را هم بالای سر ببرد اما شاگردان روبرتو مانچینی در نیمه نهایی این مسابقات از اسپانیا شکست خوردند؛ موضوعی که باعث شد رکورد 37 بازی بدون شکست آتزوری نیز از بین برود.

 

 

1652758

 

 

با این حال تیم ملی ایتالیا امروز در دیدار رده بندی لیگ ملت ها مقابل بلژیک قرار گرفت و نهایتاً موفق شد در یک بازی سخت حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست داده و به مقام سومی مسابقات دست پیدا کند. روبرتو مانچینی در پایان بازی گفت: "ما در دیدار برابر اسپانیا نیز ایتالیای یورو را مشاهده کردیم اما بازی با 10 نفر واقعا دشوار است. بدون در نظر گرفتن چنین فاکتوری ما توانستیم امروز این عملکرد خوب را داشته باشیم."

 

مانچینی همچنین در مورد تغییرات زیادی که در ترکیب بازی امروز نسبت به مسابقه قبلی اعمال کرده بود نیز گفت: " ما در خط میانی کیفیت و گزینه های متفاوتی داریم. آن ها امروز نشان دادند که می توانند بسیار خوب عمل کنند بنابراین داشتن این میزان انتخاب بسیار مثبت است. کیه‌زا می تواند در راست و چپ بازی کند و برای او تفاوت چندانی ندارد. او بازیکن مهمی است. براردی و راسپادوری عملکرد خوبی داشتند و مویزه کین نیز وقتی وارد زمین شد، خوب عمل کرد. "

 

 

1652759

دیدگاه‌ها