کد خبر : 1784821 | 18 مهر 1400 ساعت 19:31 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

دومنیکو براردی:

این پیروزی پاسخ ایتالیا به شکست به اسپانیا بود

دومنیکو براردی، ستاره 27 ساله تیم ملی ایتالیا برتری مقابل بلژیک را پاسخ شکست به اسپانیا قلمداد کرد.

این پیروزی پاسخ ایتالیا به شکست به اسپانیا بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا علیرغم قهرمانی در رقابت های یورو 2020، در لیگ ملت ها ناکام ماند و شکست در مرحله نیمه نهایی و در خانه مقابل لاروخا اجازه صعود آنها به فینال را نداد. دومنیکو براردی پس از گلزنی از روی نقطه پنالتی در جریان پیروزی 2-1 ایتالیا مقابل بلژیک و کسب مقام سوم در لیگ ملت های اروپا، به عنوان بهترین بازیکن مسابقه نیز انتخاب شد. حالا دومنیکو براردی مدعی شد ایتالیا برای دیدار حساس مقدماتی جام جهانی مقابل سوئیس نیز به خوبی آماده خواهد شد.

 

1652768

 

دومنیکو براردی گفت: "ما می خواستیم بلافاصله نمایش خوبی از خود ارائه دهیم. زیرا در مسابقه گذشته برابر تیم ملی اسپانیا 10 نفره شدیم و من فکر می کنم امروز و با حضور 11 نفر در زمین توانستیم ثابت کنیم در آن دیدار نیز شرایط چگونه بوده است. برتری امروز همچنین یک پیروزی مهم برای رده بندی فیفا بود و بنابراین ما از کسب این نتیجه راضی هستیم.

 

غیبت چیرو ایموبیله و آندره بلوتی؟ بازیکنان فوق العاده فراوانی در خط حمله تیم ملی ایتالیا وجود دارند. من دوست دارم در زمین بازیکن آزاد بوده و به هر جا خواستم بروم. سرمربی نیز از ما خواست این کار را انجام دهیم. پیروزی امروز اهمیت فراوانی داشته و پیغام مهمی بود و ما توانستیم به این هدف دست یابیم.

 

مسابقه ماه آینده مقدماتی جام جهانی در رم برابر تیم ملی سوئیس؟ ما به بهترین نحو برای آن دیدار نیز آماده شده و می دانیم که برای کسب پیروزی به عملکرد درخشانی نیاز داریم، اما مطمئنم که این کار را انجام خواهیم داد."

 

1652766

دیدگاه‌ها