کد خبر : 1784829 | 18 مهر 1400 ساعت 19:58 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

دی بروین: مثل بقیه اینقدر ستاره نداریم!

کوین دی بروین، ستاره باتجربه بلژیک معتقد است ترکیب این تیم مانند دیگر قدرت های اروپا مملو از ستاره نیست.

دی بروین: مثل بقیه اینقدر ستاره نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا با دو گل مقابل فرانسه پیش افتاده و در نهایت با نتیجه 3-2 شکست خوردند. امروز نیز تیم روبرتو مارتینز در دیدار رده بندی با نتیجه 2-1 از ایتالیا شکست خورد. این اولین بار از سال 2016 است که تیم ملی بلژیک در دو بازی پیاپی مغلوب شده است. کوین دی بروین در پایان این دیدار از تغییر نسل در فوتبال بلژیک خبر داده و اعتراف کرد آنها مانند دیگر تیم های بزرگ اروپا خیل بزرگی از ستاره های آماده را در اختیار ندارد.

 

1652778

 

کوین دی بروین گفت: "ما گاهی اوقات در مقابل برخی از تیم های بزرگ عملکرد خوبی داشتیم. در دیدار امروز نیز چهره های جدیدی در ترکیب تیم ملی بلژیک قرار گرفتند که فراتر از انتظار ظاهر شدند و بازی کردن مقابل تیمی مثل ایتالیا تجربه خوبی برای این بازیکنان خواهد بود. اما متأسفانه ما دو بار متوالی شکست خوردیم. با تمام احترام، چنین دیدارهایی با بازی مقابل استونی یکسان نیست و چنین چالش هایی برای رشد ما هم به صورت فردی و هم به عنوان تیمی ضروری است.

 

با نهایت احترام، ما امروز فقط نام بلژیک را یدک می کشیدیم. این نسل جدیدی از بازیکنان است، ما امروز روملو لوکاکو و ادن هازارد را در اختیار نداشتیم و بنابراین باید در مورد تیمی که داریم واقع بین باشیم. تیم هایی چون ایتالیا، فرانسه و اسپانیا 22 بازیکن بزرگ برای انتخاب دارند و این امکان برای تیم ملی بلژیک فراهم نیست."

دیدگاه‌ها