کد خبر : 1784831 | 18 مهر 1400 ساعت 20:09 | 34.2K بازدید | 5 دیدگاه

فان خال: عادت هواداران بارسلوناست، اهمیت ندهید!

لوییس فان خال، سرمربی تیم ملی هلند به دفاع از عملکرد هموطنان خود در باشگاه بارسلونا پرداخت.

فان خال: عادت هواداران بارسلوناست، اهمیت ندهید!

به گزارش "ورزش سه"، هم رونالد کومان و هم فرانکی دی یونگ در ماه های اخیر انتقادات فراوانی را متحمل شده و اوضاع خیلی خوبی در رختکن بارسلونا ندارند. البته شرایط برای سرمربی این باشگاه بسیار دشوارتر بوده و اخبار زیادی در مورد احتمال اخراج او نیز در این مدت منتشر شده است. لوییس فان خال که دو دهه قبل و در دو مقطع هدایت بلوگرانا را به عهده داشت، از این دو هلندی رختکن بارسا خواست به این انتقادات توجه زیادی نکنند و هواداران بارسلونا عادت دارند خارجی ها را مقصر بدانند.

 

1652781

 

لوییس فان خال گفت: "وقتی همه چیز خوب پیش می رود و شما با عملکرد خود کمک فراوانی به تیم می کنید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد و این همانند آنچه عملکرد فرانکی دی یونگ در دو سال گذشته بوده است. اما وقتی اوضاع بد پیش می رود، هواداران بارسلونا همیشه به خارجی ها نگاه کرده و آنها را مقصر می دانند و البته رونالد کومان نیز یک خارجی و هلندی است. تاریخ تکرار می شود و به همین دلیل من به هلندی های بارسلونا توصیه می کنم خیلی به این موارد توجه نکنند.

 

البته خودم نیز به فرانکی دی یونگ گفتم از عملکردش مقابل لتونی راضی نیستم. پست دی یونگ در تیم ملی مشابه پست سرخیو بوسکتس در بارسلونا است و او برای من در مرکز خط میانی بازی می کند. من خودم هم در آن پست بازی کرده ام و شما معمولا مجبور نیستید زیاد بدوید، اما او این کار را می کند. گاهی اوقات فکر می کنم دی یونگ شما بیش از حد می دود."

دیدگاه‌ها