کد خبر : 1784838 | 18 مهر 1400 ساعت 20:41 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

مارتینز: بارسا؟ برای مقدماتی جام‌جهانی آماده می‌شویم

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، یک بار دیگر به شایعات حضورش روی نیمکت بارسلونا واکنش نشان داد.

مارتینز: بارسا؟ برای مقدماتی جام‌جهانی آماده می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک در دیدار نیمه نهایی لیگ ملت ها یک شکست تلخ را تجربه کرد و در حالی که تا پایان نیمه اول با دو گل از فرانسه پیش بود نهایتاً سه بار دروازه خود را باز شده دید تا نهایتا با نتیجه 3-2 شکست خورده و راهی بازی رده بندی شود. با این حال شاگردان روبرتو مارتینز امروز نیز برابر ایتالیا شکست خوردند تا بلژیک از کسب رتبه سومی نیز باز بماند.

 

روبرتو مارتینز در پایان بازی گفت: " این یک شکست بود اما ما باید جنبه های مثبت عملکردمان را تجزیه و تحلیل کنیم. ما روی دو محوطه جریمه تمرکز کافی نداشتیم اما در مجموع یک بازی مثبت بود. ما پس از پشت سر گذاشتن یک شکست واکنش خوبی داشتیم و شجاعت و شخصیت‌مان را نشان دادیم."

 

 

1652788

 

 

پنالتی مشکوک ایتالیا: "پنالتی یک تصمیم قابل بحث بود و تصمیمی که صریحاً من با آن موافق نیستم. من سعی می کنم به داور احترام بگذارم اما شما در تورنمنتی در این سطح به تجربه نیاز دارید. ما از دخالت VAR مقابل فرانسه بسیار ناراحت هستیم و می گوییم داوران باید مسئولیت تصمیمات خود را بر عهده بگیرند اما چرا امروز وقتی داور به کمک نیاز داشت، VAR دخالت نکرد؟"

 

 

1652789

 

 

شایعات حضور در بارسلونا: "صحبت درباره شایعات برای من دشوار است. من پنج سال است که با این تیم کار می کنم و کاملاً روی این کار تمرکز کرده ام. ما برای قهرمانی به لیگ ملت ها آمدیم و موفق نشدیم اما اکنون خود را برای مقدماتی جام جهانی آماده می کنیم. دیگر چیزی برای اضافه کردن ندارم."

دیدگاه‌ها