کد خبر : 1784864 | 18 مهر 1400 ساعت 22:53 | 43.6K بازدید | 4 دیدگاه

مزایده کارگزاری پرسپولیس سرانجام آغاز شد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مزایده برای گرفتن کارگزاری این باشگاه آغاز شده است.

مزایده کارگزاری پرسپولیس سرانجام آغاز شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از کارشناسی قوه قضاییه و وزارت ورزش روی فضای تبلیغاتی پرسپولیس، هیئت مدیره این باشگاه نیز این طرح را تصویب کرد تا سرانجام پس از چندین هفته معطلی، باشگاه پرسپولیس آغاز مزایده را اعلام کند.

 

دانلود اسناد مزایده از امروز تا هفته آینده دوشنبه 26 مهر ادامه خواهد داشت و همچنین دریافت پیشنهادات تا 8 آبان خواهد بود و باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این مهلت تمدید نخواهد شد.

 

معاون مالی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: پرسپولیس در شرایط حساسی به سر می‌برد ولی از ابتدا تاکید بر این بود که فرآیند انتخاب کارگزار جدید باشگاه به شکل مزایده و در نهایت شفافیت و رعایت اصول قانونی انجام شود. ما دقت، طی شدن روند قانونی و صرفه و صلاح پرسپولیس را فدای سرعت نکردیم.

 

وی ادامه داد: از طرفی، در تمام این مدت و در هر مرحله‌ای که پشت سر گذاشتیم، اگر دستگاه‌های نظارتی سوالی داشتند یا به جهت انتشار اطلاعات نادرست در پاره‌ای رسانه‌ها یا در شبکه‌های اجتماعی، با شبهه‌ای روبرو بودند، پاسخ‌گو بوده‌ایم. سعی شد شفافیت در حد نهایت آن وجود داشته باشد و کار را به اصولی‌ترین شکل ممکن پیش ببریم. تا انتها نیز چنین خواهد بود.

 

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: تمام مواردی که لازم بود، از جمله طی شدن مراحل قیمت‌گذاری، تشکیل کمیسیون معاملات، اخذ مصوبات هیات‌مدیره و موارد دیگر در راستای هر چه بهتر برگزاری مزایده و دفاع از منافع پرسپولیس، انجام شده است.

دیدگاه‌ها