کد خبر : 1784897 | 19 مهر 1400 ساعت 09:10 | 20.7K بازدید | 8 دیدگاه

موقعیت جالب شماره 20 تیم ملی؛

سردار – کره جنوبی؛ در دژاوویی‌ترین حالت ممکن(عکس)

مهاجم تیم ملی ایران تحت یک شرایط بسیار سخت می تواند ریتم گلزنی خود را از سر بگیرد.

سردار – کره جنوبی؛ در دژاوویی‌ترین حالت ممکن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران بعد از اینکه سه بازی نخست خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را با پیروزی پشت سر گذاشت، روز سه شنبه به مصاف جدی ترین رقیب خود در گروه A خواهد رفت؛ دیدار ایران – کره جنوبی که مرحله رفت آن این هفته در تهران برگزار می شود توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده و هر دو تیم به دنبال حضور قدرتمندانه در روز بازی هستند.

 

یکی از مزایای بزرگ تیم ملی فوتبال ایران داشتن عناصر هجومی سرشناس است. زوج طارمی – آزمون گل سرسبد حمله تیم ملی ایران است؛ زوجی که فراتر از اهداف شخصی، در گل سازی برای یکدیگر بسیار موفق عمل کرده اند. سردار آزمون که طی دو بازی اخیر دو گل زیبا برای طارمی ساخته، در بازی با امارات پنالتی که این بازیکن گرفت را خراب کرد و اینک به دنبال جبران در بازی با کره جنوبی است.

 

1652894

 

بازی با کره جنوبی در شرایطی برگزار می شود که به نظر می رسد همه چیز برای شروع گلزنی های سردار برای تیم ملی مهیا باشد. دو تیم در حالی روز 20 مهر ماه بازی رفت خود در دور مقدماتی جام جهانی را برگزار خواهند کرد که 4 سال پیش دقیقا در چنین تاریخی، دیدار رفت مقدماتی جام جهانی 2018 را با یکدیگر برگزار کرده بودند. سردار آزمون زننده تک گل سه امتیازی ایران در آن دیدار بود.

 

بعد از آن دو دیدار، ایران و کره جنوبی دو بار دیگر باهم بازی کرده اند؛ یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده و در بازی دیگر (دوستانه) که با نتیجه یک بر یک همراه بود، بازیکن کره ای به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد و به این ترتیب از آخرین گل یک بازیکن ایرانی به کره جنوبی 4 سال می گذرد و با رقم خوردن دژاوو در بازی روز سه شنبه، سردار می تواند خودش در نقش طلسم شکن ظاهر شده و دوباره به کره گلزنی کند.

دیدگاه‌ها