کد خبر : 1784900 | 19 مهر 1400 ساعت 09:25 | 18.8K بازدید | 9 دیدگاه

قطع نوار بردهای برزیل و پیروزی قاطع آرژانتین

دو تیم برزیل و آرژانتین شب گذشته دهمین دیدار خود را در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برگزار کردند.

قطع نوار بردهای برزیل و پیروزی قاطع آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان تیته شب گذشته در زمین کلمبیا به مصاف این تیم رفتند تا به روند صددرصد پیروزی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ادامه دهند اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برزیل در این بازی مالکیت توپ و میدان را با 63 درصد در برابر 37 درصد به دنبال داشت اما تعداد شوت در چارچوب‌های دو تیم روی عدد چهار با یکدیگر برابر بود که تاثیری نیز نگذاشت و هیچ یک موفق به باز کردن دروازه دیگری نشدند تا امتیازات در این بازی تقسیم شود. این اولین تساوی برزیل در مرحله انتخابی جام جهانی به حساب می‌آمد چرا که آنها پیش از این در هر 9 دیدار خود به پیروزی رسیده بودند.

 

1652892

 

1652891

 

در دیگر دیدار از مرحله انتخابی مسابقات جام جهانی قطر، آرژانتین در شهر بوینس آیرس میزبان اروگوئه بود. این بازی با نتیجه 0-3 به سود شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید.

 

1652896

 

لیونل مسی موفق شد در دقیقه 38 روی پاس گل جیووانی لوسلسو دروازه حریف را باز کند. رودریگو دی پل نیز در دقیقه 44 و روی پاس لائوتارو مارتینز گل دوم آرژانتین را به ثمر رساند تا این تیم نیمه اول را برنده به رختکن برود. مارتینز موفق شد در نیمه دوم و در دقیقه 62 روی پاس جیووانی لوسلسو گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا آرژانتین پیروزی قاطعانه‌ای را در زمین خودش به دست آورده باشد.

 

1652900

 

با نتایج به دست آمده در دیدارهای دیشب، برزیل با 28 امتیاز از 10 بازی همچنان به حضورش در صدر جدول ادامه داد. آرژانتین نیز با 22 امتیاز از همین تعداد بازی در رده دوم جدول رده‌بندی ماند و خودش را به رقیب دیرینه در صدر نزدیک‌تر کرد.

مسی و یارانش در دیدار بعدی خود باید بامداد جمعه به مصاف پرو بروند و شاگردان تیته نیز در همان روز در خانه میزبان اروگوئه هستند.

دیدگاه‌ها