کد خبر : 1784923 | 19 مهر 1400 ساعت 10:44 | 17.1K بازدید | 15 دیدگاه

انریکه: گل فرانسه آفساید بود

لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، نسبت به تایید گل تیم ملی فرانسه در فینال لیگ ملت‌های اروپا واکنش نشان داد.

انریکه: گل فرانسه آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اسپانیا  و فرانسه شب گذشته در دیدار فینال لیگ ملت‌های اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با پیروزی 1-2 شاگردان دشان به پایان رسید.

اسپانیا در آستانه کسب اولین جام مهم خود پس از قهرمانی در یورو 2012 قرار داشت اما با گل جنجالی و بحث برانگیز کیلیان امباپه در نهایت بازی را واگذار کرد تا جام روی دستان بازیکنان فرانسه بالا برود.

میکل اویارزابال موفق شد گل اول بازی را به ثمر رسانده و اسپانیا را پیش بیاندازد اما کریم بنزما خیلی زود این گل را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند. کیلیان امباپه نیز در شرایطی که به عقیده بسیاری از بازیکنان اسپانیا و هواداران آفساید بود توانست گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند.

 

1652932

 

لوییز انریکه نیز از مردود نشدن این گل چندان راضی به نظر نمی‌رسد. او پس از بازی به خبرنگاران گفت:« ما رو در رو قهرمان جهان قرار گرفتیم. از نظر من گل پیروزی بخش آنها کاملا آفساید بود اما قصد ندارم درباره چیزی که کنترلش در دست من نیست صحبت کنم. این شکست برایم تلخ است چون صورت غمگین بازیکنان و هواداران را پس از سوت پایان بازی دیدم.»

تیم ملی اسپانیا به دلیل حضور در دیدار نیمه نهایی و فینال لیگ ملت‌های اروپا موفق نشد بازی‌های خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را برگزار کند و به همین دلیل ماه آینده باید برای برگزاری این مسابقات بار دیگر لیستی اعلام کرده و اردویی تشکیل دهد.

اسپانیا در حال حاضر در صدر جدول گروه بی قرار دارد اما سوئد که در رده دوم این گروه است در آستانه دیدار برابر یونان که فردا برگزار خواهد شد یک بازی کمتر از این تیم برگزار کرده و فقط یک امتیاز کمتر از شاگردان انریکه دارد. اسپانیا در وقفه دیدارهای ملی ماه آینده به مصاف سوئد و یونان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها