کد خبر : 1784928 | 19 مهر 1400 ساعت 11:05 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

مدیرکل ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خراسان رضوی

افشین داوری از پستی به پست دیگر

با بازنشستگی فرزاد فتاحی، با حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان جانشین وی در کسوت مدیرکلی ورزش و جوانان خراسان رضوی منصوب و معرفی شد.

افشین داوری از پستی به پست دیگر 

به گزارش "ورزش سه" هفته گذشته بود که فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اعلام خبر بازنشستگی خود، از همکاران خود خداحافظی کرده بود و ساختمان اداره ورزش و جوانان را ترک کرده بود و در طول یک هفته گذشته فعالیت‌های پیرامون این اداره نیز با توجه به نبود رئیس در رأس ساختار به شکل نیمه‌تعطیل در آمده بود اما حالا با تصمیم وزیر ورزش و جوانان، جانشین فتاحی مشخص شد.

 

حمید سجادی برای انتخاب سرپرست اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، به سراغ یک چهره نام‌آشنا در مدیریت ورزش ایران رفته است؛ افشین داوری. مدیری در فدراسیون‌های مختلف یا سمت ریاست را پذیرفته، یا مدتی به عناون سرپرست مشغول به فعالیت بوده و یا هم نامزد انتخابات ریاست فدراسیون آن رشته بوده و کارنامه‌ای منحصربفرد در زمینه مدیریت فدراسیون‌های مختلف ورزشی دارد.

 

داوری در آخرین سمت خود به عنوان مدیرکل ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مشغول به فعالیت بود که حالا با حکم حمید سجادی، باید در سمت سرپرست مدیرکلی و احتمالا پس از آن مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سمتی که پیشتر مشابه آن را در مشهد پیش از تاسیس وزارت ورزش، به عنوان مدیر تربیت بدنی خراسان عهده‌دار بود، فعالیت خود را دنبال کند.

 

گفتنی است که داوری سابقه ریاست فدراسیون‌های ناشنوایان، دوومیدانی و چوخه را در کارنامه خود دارد و مدتی به عنوان سرپرست فدراسیون‌های بوکس، والیبال و دوچرخه‌سواری مشغول به فعالیت بوده است؛ هم‌چنین در انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک، کاراته و شطرنج هم داوری سابقه کاندیداتوری دارد و برای نایب رییسی کمیته ملی المپیک نیز افشین داوری نام‌نویسی کرده بود. از دیگر سوابق مدیریتی داوری می‌توان به سمت مدیرکل توسعه وزارت ورزش و جوانان اشاره داشت.

دیدگاه‌ها