کد خبر : 1784940 | 19 مهر 1400 ساعت 11:36 | 63.8K بازدید | 15 دیدگاه

نوشته ای که بازیکنان کره را می‌ترساند!(عکس)

کره جنوبی از بازی در ورزشگاه غرق در سکوت آزادی هم وحشت دارد و ممکن است طعمه یازدهم اسکوچیچ باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بهترین خبر روزهای اخیر برای کره جنوبی بدون تماشاگر اعلام شدن بازی در آزادی بود. آنها جهنم سراسر سفیدپوش آزادی را تجربه کرده‌اند و در گزارش‌هایشان از آن به عنوان گورستان تیم‌های میهمان یاد کرده و از در سکوت برگزار شدن بازی استقبال زیادی کردند.

 

کره از هفت دیداری که در آزادی به میدان رفته پنج شکست و دو تساوی را تجربه کرده و جالب‌تر اینکه  در سه دیدار اخیر خود در آزادی با تمام ستاره‌های هجومی خود موفق به گل‌زنی نشده‌اند و حالا بیرانوند رو به روی تیم پائولو بنتو قرار گرفته تا آنها در چهارمین دیدار پیاپی خود در آزادی نیز از گل زدن عاجز باشند.

 

ستاره‌های تیم ملی ایران آخرین تمرینات خود را پیش از بازی حساس با کره انجام می‌دهند و می‌دانند این بازی از ده دیدار گذشته ایران که منجر به ده پیروزی شده سخت‌تر خواهد بود و باید در تمامی خطوط هشیار و بدون اشتباه ظاهر شوند.

 

عکس‌های جالبی از ورود ملی پوشان به زمین اصلی آزادی به منظور تمرین منتشر شده که در آن چهره‌های مصمم بازیکنان پس از بیرون آمدن از تونل ورزشگاه آزادی به چشم می‌خورد. ایران در تمامی خطوط چندین سرباز آماده و با کیفیت دارد که می‌توانند با درخشش خود طلسم کره جنوبی را ادامه دار کرده و کاری کنند که آنها از ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی هم وحشت کنند. 

 

کریم انصاری‌فرد در رختکن آزادی پیش از شروع اولین بازی این مرحله با تیم سوریه، با صدایی بلند به بازیکنان تیم می‌گفت کسی از این‌جا امتیازی خارج نخواهد کرد و بدون شک ایران با همین روحیه توانایی پیروزی بر کره را دارد. ضمن این‌که با دوازده امتیازی شدن ایران و ایجاد فاصله پنج امتیازی با کره می‌تواند مسیر صعود به قطر را از همیشه هموارتر کند و انگیزه خوبی برای یوزها باشد.

 

1652953

 

1652954

 

1652955

 

1652956

 

1652957

 

1652958

 

1652959

دیدگاه‌ها