کد خبر : 1784963 | 19 مهر 1400 ساعت 13:23 | 15.7K بازدید | 14 دیدگاه

می خواهیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم؛

بیرانوند: رکورد کلین شیت برای تمام تیم است

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که رکورد کلین شیت هایش فقط مربوط به خود او نیست.

بیرانوند: رکورد کلین شیت برای تمام تیم است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی گفت: همانطور که می دانید بازی سختی را فردا خواهیم داشت. کره نشان داده که تیم بسیار خوبی است. ما هم نشان دادیم در دیدارهای اخیر تیم قدرتمندی هستیم.

 

وی افزود: ما برای برد در بازی حاضر خواهیم شد. می خواهیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. بازیکنان کره در لیگ های مختلف دنیا بازی می  کنند ولی ما نقاط ضعف آنها را آنالیز کردیم و امیدوارم با دعای مردم به سه امتیاز برسیم.

 

دروازه بان تیم ملی در مورد کلین شیت های اخیرش تاکید کرد: افتخاراتی که تیم ملی به دست آورده برای کل تیم است. کلین شیت فقط برای من نیست و تمام تیم در آن سهم دارند. از تدارکات تا خط حمله تیم ملی در آن سهم داشتند. در دوره قبل با 12 بازی بدون گل خورده راهی جام جهانی شدیم و این دوره هم در سه بازی این روند ادامه داشته و امیداورم ادامه داشته باشد.

 

بیرانوند افزود: این رکورد برای من نیست و برای کل تیم ملی است. من از این بابت خوشحالم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا هر زمان که کادرفنی صلاح دانست بازی خوبی داشته باشم. امیدوارم در بازی فردا هم این روند را ادامه دهم و انشاالله گل هم نخورم.

دیدگاه‌ها