کد خبر : 1784966 | 19 مهر 1400 ساعت 13:31 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

انتقاد اکیپ از عملکرد ضعیف گریزمان برابر اسپانیا

آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید، ضعیف‎ترین بازیکن تیم ملی فرانسه در دیدار مقابل اسپانیا بود.

انتقاد اکیپ از عملکرد ضعیف گریزمان برابر اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم فرانسه و اسپانیا شب گذشته دیدار فینال لیگ ملت‌های اروپا را برگزار کردند و شاگردان دیدیه  دشان موفق شدند با نتیجه 1-2 به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را از آن خود کنند.

روزنامه فرانسوی اکیپ به عادت همیشه پس از پایان این بازی نمراتی را با توجه به عملکرد هر بازیکن به او داد. از نگاه اکیپ، کریم بنزما با کسب هشت امتیاز بهترین بازیکن زمین شد و گریزمان در کنار بنجامین پاوارد بدترین نمره که چهار بود را دریافت کردند.

اکیپ در اشاره به عملکرد ضعیف این بازیکن اعلام کرد که او به سختی در طول این بازی 17 لمس توپ داشت و در حرکات هجومی نیز بسیار ضعیف ظاهر شد. بهترین عملکرد او نیز کمک به پوگبا در خط دفاعی و نقشی بود که پیش از گل اول فرانسه ایفا کرد.

 

1652995

 

گریزمان شب گذشته در برابر اسپانیا صدمین بازی خود با پیراهن تیم ملی فرانسه را انجام داد اما نتوانست این بازی را برای خود به یادماندنی کند، هرچند در نهایت قهرمانی فرانسه باعث شد که او بازی را با خوشحالی به پایان برساند.

بازیکن دیگری از خط حمله فرانسه که امتیاز خوبی در این بازی نگرفت امباپه بود که نمره پنج به او داده شد. این نمره علیرغم این موضوع به امباپه داده شد که او توانست گل برتری تیمش را وارد دروازه اسپانیا کند.

این مهاجم پاری سن ژرمن در نیمه اول هفت توپ از ده توپی که به او رسیده بود را از دست داد و  در طول بازی نیز نتوانست از سد اریک گارسیا عبور کند که به خوبی او را مهار کرده بود. به عقیده اکیپ، امباپه روی گل اسپانیا نیز مقصر بود چون توپی که در نهایت وارد دروازه فرانسه شد، ابتدا توسط این بازیکن و با پاسی ناموفق از دست رفته بود.

دیدگاه‌ها