کد خبر : 1784971 | 19 مهر 1400 ساعت 14:53 | 33.4K بازدید | 3 دیدگاه

دیدیه دشان:

نمی‌توانم جام جهانی بدون اسپانیا را تصور کنم

سرمربی تیم ملی فرانسه ابراز امیدواری کرد که اسپانیا بتواند مجوز صعود به جام جهانی 2022 را به دست بیاورد.

نمی‌توانم جام جهانی بدون اسپانیا را تصور کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در فینال لیگ ملت های اروپا در عین شایستگی با نتیجه 2-1 به فرانسه باخت و به دومی رضایت داد. لاروخا در نیمه نهایی توانسته بود ایتالیای میزبان را شکست دهد و در بازی شب گذشته یک گل جنجالی و مشکوک به آفساید نیز دریافت کرد. گل دقیقه 82 کیلیان امباپه از سوی داور و وی ای آر پذیرفته شد در حالی که اسپانیایی ها معتقدند قطعا آفساید بوده است.

 

 

1652849

 

 

اسپانیا اکنون ماه آینده باید دو بازی حساس در مقدماتی جام جهانی 2022 انجام دهد و در صورت کسب 6 امتیاز، به عنوان صدرنشین راهی جام جهانی خواهد شد. 20 و 23 آبان اسپانیا ابتدا به یونان می رود و سپس در خانه، میزبان سوئد خواهد بود. لاروخا فعلا با یک بازی بیشتر از سوئد، در رده اول گروه ایستاده است. در صورت ناکامی در دو بازی پیش رو، اسپانیا به پلی آف می رود.

 

 

1653002

 

 

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در پایان بازی دیشب و در مورد احتمال ناکامی اسپانیا از رسیدن به جام جهانی گفت:« اصلا نمی توانم جام جهانی را بدون اسپانیا تصور کنم. البته که صعود برای همه تیم ها دشوار است و اسپانیا هم برای صدرنشینی جدال سختی با سوئد خواهد داشت ولی اسپانیا تیمی باکیفیت است و می تواند به دور نهایی راه پیدا کند. معتقدم حضور اسپانیا، ایتالیا و دیگر تیم های بزرگ برای جام جهانی اهمیت بالایی دارد و به اعتبار و ارزش آن اضافه می کند.»

 

دیدگاه‌ها