کد خبر : 1784982 | 19 مهر 1400 ساعت 16:47 | 37.4K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای دیلی میل

اخراج استیو بروس، اولین اقدام مالک جدید نیوکاسل

هیئت مدیره جدید باشگاه نیوکاسل قصد دارد همین هفته استیو بروس سرمربی فعلی را از کار برکنار کند.

اخراج استیو بروس، اولین اقدام مالک جدید نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بحث‌ها و گمانه‌زنی‌های فراوان بالاخره مسئولان لیگ برتر با انتقال مالکیت نیوکاسل به سعودی ها موافقت کردند و در نهایت عربستان نیز همچون امارات و قطر صاحب یک باشگاه فوتبال در اروپا می‌شود.

در بیانیه‌ای که سازمان لیگ برتر انگلیس در این خصوص منتشر شده تاکید شده است که مسئولان این نهاد تضمین‌های قانونی لازم‌الاجرا را دریافت کرده‌اند که پادشاهی عربستان سعودی بر باشگاه نیوکاسل کنترل نخواهد داشت.

 

 

 

1653036

 

در این شرایط ابهاماتی در مورد ادامه کار استیو بروس سرمربی فعلی نیوکاسل وجود دارد.

او در نشست خبری چند روز پیش خود گفت:« می خواهم ادامه دهم، از اینکه شانسی داشته باشم تا خودم را به مالکان جدید ثابت کنم خوشحال خواهم شد. با این حال باید واقع گرا باشیم، مالکان جدید ممکن است مربی جدیدی را استخدام کنند تا برایشان دستاوردهایی داشته باشد. مالکان جدید معمولا مربیان جدیدی استخدام می کنند. آنقدری باتجربه هستم که این را بدانم. اما این تصمیم من نخواهد بود و هر چه برایم پیش آید را خواهم پذیرفت.»

 

 

1420253

 

 

پیش بینی بروس درست بود و طبق ادعای دیلی میل، او همین هفته اخراج خواهد شد. هیئت مدیره نیوکاسل تصمیم خود را گرفته و در بازی یکشنبه بعد برابر تاتنهام، جونز دستیار بروس موقتا روی نیمکت خواهد نشست. هدف سران جدید باشگاه، عقد قرارداد با یک مربی بزرگ است تا او شخصا روی خریدهای زمستانی 2022 تصمیم گیرنده باشد. نیوکاسل اهداف بزرگی در سر دارد و فصل بعد این تیم را کاملا متحول شده خواهیم دید.

 

دیدگاه‌ها