کد خبر : 1784988 | 19 مهر 1400 ساعت 15:09 | 32.5K بازدید | 1 دیدگاه

ساسان حسینی در جمع اراکی‌ها؛

خرید قلعه‌نویی سر از آلومینیوم درآورد(عکس)

مهاجم گل‌گهر سیرجان با مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب مهاجم توانمند و با کیفیت برای تقویت خط حمله خود بود، بعد از انجام مذاکرات موفق با ساسان حسینی، با این بازیکن به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

 

ساسان حسینی فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان عملکرد موفقی داشت و پس از پایان فصل با چند پیشنهاد خوب نیز مواجه شد. او در ۲۹ مسابقه لیگ بیستم به میدان رفت و توانست ۸ گل به ثمر رساند. حسینی یکی از اولین خریدهای امیر قلعه‌نویی برای گل‌گهر سیرجان بود، با وجود حضور در تمرینات این تیم تصمیم به جدایی گرفت و نسبت به فسخ قراردادش اقدام کرد.

 

1653044

 

این مهاجم آینده‌دار بعد از مذاکره با باشگاه گل‌گهر سیرجان توانست رضایت‌نامه خود را به مقصد آلومینیوم اراک دریافت کند و برای مذاکره با مسئولان آلومینیوم راهی اراک شود. حسینی دقایقی پیش پس از حصول توافق نهایی با مدیران باشگاه آلومینیوم قرارداد خود را با این تیم منعقد کرد.

 

ساسان حسینی در شرایطی به آلومینیوم اراک اضافه شد که در آخرین مسابقه لیگ بیستم دروازه همین تیم را باز کرد.

 

1653045

 

مهاجم فصل گذشته نفت مسجدسلیمان ششمین خرید لیگ برتری آلومینیوم اراک پس از وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی و سجاد آقایی محسوب می‌شود و این تیم یک بازیکن دیگر جذب خواهد کرد.

 

همچنین محمد علی‌نژاد، هافبک سال گذشته مس کرمان پس از نیم‌فصل مجددا به آلومینیوم اراک بازگشت.

دیدگاه‌ها