کد خبر : 1785010 | 19 مهر 1400 ساعت 18:02 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

سجادی و روحیه‌دهی به ملی‌پوشان قبل از دیدار با کره

وزیر ورزش، یار دوازدهم تیم ملی شد(عکس)

وزیر ورزش و جوانان در کمپ تمرینی تیم ملی فوتبال حضور یافت و با ملی‌پوشان دیدار کرد.

وزیر ورزش، یار دوازدهم تیم ملی شد(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با کره جنوبی عصر امروز برگزار شد و نکته جالب این تمرین حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بود.
 

سجادی که در گذشته یکبار به تمرین تیم ملی رفته و با شاگردان دراگان اسکوچیچ دیدار کرده بود، امشب در آستانه دیدار حساس با کره جنوبی بار دیگر به محل تمرین تیم ملی رفت. در این حضور شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و برخی مقامات فدراسیون و وزارت ورزش سجادی را همراهی کردند. 

همچنین سجادی بعد از حضور در کمپ تیم های ملی پیراهن تیم را هدیه گرفت. عزیزی خادم با توجه به حمایت های وزیر ورزش از تیم ملی پیراهن شماره دوازده تیم ملی را به او اهدا کرد. این پیراهن که به منزله یاردوازدهم تیم ملی است برای اولین بار به حمید سجادی اهدا شده است. 

سجادی در دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال گفت: «بازی ایران و کره جنوبی  مسابقه ی حساسی است ، از صمیم دل آرزو می کنم نتیجه بازی باعث عزت و تداوم اقتدار تیم ملی خواهد شد. انشاءالله با پیروزی  فردا، دل مردم شاد و راه صعود، هموارتر شود.»

دراگان اسکوچیچ و سرپرست تیم ملی و سایر اعضای این تیم هم استقبال گرمی از وزیر ورزش داشتندو بابت حمایتش از این تیم از وی تشکر کردند.
 
 
1653082
 

دیدگاه‌ها