کد خبر : 1785012 | 19 مهر 1400 ساعت 18:36 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

دلیل اشک‌های ستاره تیم ملی آرژانتین روی نیمکت

لائوتارو مارتینز بامداد امروز نمایش درخشانی برابر اروگوئه داشت و پس از تعویض شدن نتوانست احساساتش را کنترل کند.

دلیل اشک‌های ستاره تیم ملی آرژانتین روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، از دور مقدماتی جام جهانی 2022 بامداد امروز  آرژانتین در شهر بوینس آیرس میزبان اروگوئه بود. این بازی با نتیجه 0-3 به سود شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید.

لیونل مسی موفق شد در دقیقه 38 روی پاس گل جیووانی لوسلسو دروازه حریف را باز کند. رودریگو دی پائول نیز در دقیقه 44 و روی پاس لائوتارو مارتینز گل دوم آرژانتین را به ثمر رساند تا این تیم نیمه اول را برنده به رختکن برود. مارتینز موفق شد در نیمه دوم و در دقیقه 62 روی پاس جیووانی لوسلسو گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا آرژانتین پیروزی قاطعانه‌ای را در زمین خودش به دست آورده باشد.

 

 

1652896

 

 

لائوتارو بعد از گلش با توجه به مشخص شدن نتیجه بازی و قطعی شدن پیروزی تعویض شد و جای خود را به کوریا داد. او در حالی که روی نیمکت نشسته بود، دوربین های تلویزیونی تصویر گریه کردنش را شکار کردند.

لائوتارو در مورد دلیل گریه کردنش توضیح داد:« به خاطر خانواده ام، به خاطر دخترم که امروز در ورزشگاه بودند، گریه کردم. دلیلش همین بود.  فداکاری زیادی کردم و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتم. یاد آنها افتادم و به همین خاطر احساساتی شدم. به خاطر خانواده ام که همیشه من را همراهی کردند و تا آخر عمر از آنها متشکرم.»

 

 

1653083

 

 

لائوتارو در این بازی به رکورد 16 گل در 32 بازی در تیم ملی بزرگسالان آرژانتین رسید که میانگین درخشان هر دو بازی یک گل را دارد.

او در مورد پیروزی تیمش مقابل اروگوئه هم صحبت کرد:« قهرمانی کوپا آمریکا به ما کمک زیادی کرد تا به پیشرفت ادامه بدهیم. با صبوری و هوشمندانه بازی کردیم. اروگوئه حریف فوق العاده ای بود ولی به خوبی آنها را پرس کردیم و تمام برنامه های ما در زمین پیاده شد. هدف سه امتیاز بود و به آن هم رسیدیم.»

دیدگاه‌ها