کد خبر : 1785022 | 19 مهر 1400 ساعت 19:14 | 32.5K بازدید | 18 دیدگاه

لیونل مسی: یکی از بهترین گلرهای دنیا را داریم

لیونل مسی، کاپیتان باتجربه تیم ملی آرژانتین مدعی شد امیلیانو مارتینز یکی از بهترین سنگربان های دنیای فوتبال است.

لیونل مسی: یکی از بهترین گلرهای دنیا را داریم

به گززرش "ورزش سه"، در جریان برتری مقتدرانه آرژانتین برابر اوروگوئه، دروازه بان آلبی سلسته باز هم عملکرد درخشانی داشت. مارتینز در این دیدار و در نیمه اول دو عکس العمل خیره کننده برابر ضربات لوئیس سوارز نشان داد تا آرژانتین در نیمه دوم و با گل های کاپیتان لیونل مسی، رودریگو دی پل و لائوتارو مارتینز، حریف قدرتمند خود را با اقتدار مغلوب بکند. همچنین امیلیانو مارتینز در مسیر قهرمانی آرژانتین در در رقابت های کوپا آمه ریکا در فصل تابستان نیز نقشی اساسی ایفا کرده و در ضربات پنالتی مقابل کلمبیا در مرحله نیمه نهایی سه پنالتی را مهار کرد.

 

این دروازه بان در اولین فصل حضور در باشگاه آستون ویلا نیز عملکرد فوق العاده ای داشته و رقابت های فصل جدید لیگ برتر را با سه کلین شیت در شش بازی آغاز کرده است. حالا لیونل مسی پس از پیروزی درخشان و 3-0 آرژانتین مقابل اروگوئه، از امیلیانو مارتینز، دروازه بان آلبی سلسته تمجید کرده و او را یکی از بهترین دروازه بان های جهان توصیف کرده است.

 

1653095

 

لیونل مسی در این رابطه گفت: "نقش امیلیانو مارتینز در ترکیب تیم ملی آرژانتین واقعا مهم و اساسی است. هرگاه تیم های حریف حمله ای روی دروازه ما داشته باشد، او همیشه واکنش خوبی نشان می دهد. امیلیانو مارتینز خودش را در دروازه آرژانتین ثابت کرده و در حال حاضر ما یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال جهان را اختیار داریم.

 

ما بازی فوق العاده ای انجام دادیم و همه چیز عالی پیش رفت. اروگوئه همیشه خطرات زیادی ایجاد می کند، اما هنگامی که گل اول را به ثمر رساندیم، فضا باز شد و گل های بعدی نیز به ثمر رسید."

دیدگاه‌ها