کد خبر : 1785031 | 19 مهر 1400 ساعت 19:59 | 28.2K بازدید | 8 دیدگاه

اسپانیا و ژستی که شبیه باخت در فینال نبود (عکس)

تیم ملی اسپانیا با شایستگی کامل به مقام دوم رقابت های لیگ ملت های اروپا دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیای لوئیس انریکه در هر تورنمنت نشان می دهد که شایسته ستایش است. با یک تیم پر از استعدادهای جوان، آن ها در ژوئن گذشته به نیمه نهایی یورو رسیدند و دیروز در فینال لیگ ملت ها بازی کردند؛ هر دو رقابت بدون جام اما با یک تصویر خوب به پایان رسید.  فراتر از فوتبال و برخلاف عرف، شگفت آور بود که بازیکنان اسپانیایی مدال های نایب قهرمانی را روی گردن خود نگه داشتند؛ حرکتی که تقریباً غیر معمول به نظر می‌رسد.

 

برای مثال در این باره زدن کافی است که به همین چند وقت پیش برگردیم؛ جایی که بعد از شکست انگلیس در فینال رقابت‌های یورو ستاره‌های این تیم اجازه ندادند مدال روی گردن شان باقی بماند یا قبل از آن بازیکنان منچستریونایتد بعد از باخت در فینال لیگ اروپا دست به اقدامی مشابه زدند. نکته جالب اینکه از معدود ستاره هایی که در آن مسابقه این کار را انجام ندادند، دو بازیکن اسپانیایی یونایتد یعنی خوان ماتا و داوید دخیا بودند.

 

یک مثال دیگر به شاگردان پپ گواردیولا مربوط می شود؛ در مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا چلسی موفق شد منچسترسیتی را شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، در این بین بازیکنان سیتی نیز همچون موارد ذکر شده اجازه ندادند که مدال ها روی گردن‌شان آویزان باقی بماند؛ یکی از این بازیکنان فران تورس بود که دیشب بر خلاف فینال لیگ قهرمانان مدال را روی گردن خود نگه داشت.

 

 

1653117

دیدگاه‌ها