کد خبر : 1785114 | 20 مهر 1400 ساعت 09:59 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

مونت: غیبت در یورو تشویقم کرد که واکسن بزنم

میسون مونت، بازیکن تیم ملی انگلیس، می‌گوید قرنطینه اجباری‌اش در طول یورو 2020 انگیزه‌ای بوده که هرچه سریع‌تر واکسن بزند.

مونت: غیبت در یورو تشویقم کرد که واکسن بزنم

میسون مونت، بازیکن تیم ملی انگلیس، می‌گوید قرنطینه اجباری‌اش در طول یورو 2020 انگیزه‌ای بوده که هرچه سریع‌تر واکسن بزند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس سه شنبه شب در ورزشگاه ویمبلی و در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف مجارستان خواهد  رفت.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که در روزهای اخیر واکسیناسیون فوتبالیست‌های حرفه‌ای مورد بررسی دقیق‌تری قرار گرفته است. آمار میزان تزریق واکسن پراکنده است و ساوت گیت نیز مدعی شده که مطمئن نیست چه تعداد از اعضای فعلی تیمش واکسن دریافت کرده‌اند.

 

1653227

 

اکثر بازیکنان تصمیم گرفتند به صورت عمومی حرفی در این باره نزنند اما مونت اعلام کرد که هر دو دوز واکسنش را دریافت کرده است. این هافبک 22 ساله باشگاه چلسی نتوامست در آخرین دیدار انگلیس در مرحله گروهی یورو 2020 حاضر باشد و در جریان پیروزی برابر آلمان در مرحله یک هشتم نیز روی نیمکت قرار گرفت اما به زمین نرفت چون پیش از آن به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه حضور داشت.

مونت در این باره گفت:« من حالا هر دو دوز واکسنم را دریافت کرده‌ام. داشتن این تجربه و غیبت در بازی بسیار بسیار مهمی تاثیرات زیادی روی تصمیمم داشت. اما فکر می‌کنم انجام این کار بستگی به این دارد که هر بازیکن و هر فرد چه تصمیمی و چه احساسی دارد. تجربه چنین  اتفاقی باعث شد که من بخواهم این کار را انجام دهم و خیلی سریع واکسن زدم.»

پیش از این بازیکنانی چون جسی لینگارد، فیکایو توموری، کیه‌ران تریپیه و اولی واتکیتز در آستانه پیروزی 0-5 انگلیس برابر آندورا حاضر نشدند فاش کنند که آیا واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند یا خیر اما تامی آبراهام اعلام کرد که هر دو دوز واکسنش را دریافت کرده است

دیدگاه‌ها