کد خبر : 1785168 | 20 مهر 1400 ساعت 14:16 | 11K بازدید | 3 دیدگاه

سخنرانی تاثیرگذار پوگبا در فینال لیگ ملت‌ها

تصاویر منتشر شده از رختکن تیم ملی فرانسه نشان می‌دهد که پل پوگبا، هافبک این تیم، سخنرانی تاثیرگذاری را بین دو نیمه فینال لیگ ملت‌ها انجام داده است.

سخنرانی تاثیرگذار پوگبا در فینال لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاید بازوبند کاپیتانی بر دست پوگبا نباشد اما به نظر می‌رسد که او بخشی از وظایف مربوط به رهبری تیم را برعهده گرفته است.

این بازیکن 28 ساله که عملکردی درخشان در فصل جاری برای منچستریونایتد داشته، نقشی کلیدی در پیروزی 1-2 تیم ملی فرانسه برابر اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا نیز ایفا کرد.

او در کنار اورلیان چوئمنی زوج خط میانی را تشکیل داده بود و با 77 لمس توپ بیشتر از هر بازیکن دیگری در ترکیب فرانسه لمپس توپ داشت و توانست بیشتر از همه هم تیمی‌هایش نیز در زمین تکل بزند.

همه توانستند عملکرد درخشان او را در زمین ببینند  اما چند روز پس از کسب عنوان قهرمانی، تصاویر منتشر شده که نشان دهنده رهبری تاثیرگذاری این بازیکن در بیرون از زمین و در رختکن تیم ملی فرانسه است.

 

1653310

 

پوگبا بین دو نیمه و در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، خطاب به هم تیمی‌هایش می‌گوید:« ما باید هجومی باشیم. این روند باید از خط حمله شروع شده و تا خط دفاع ادامه داشته باشد. ما توپ را پس می‌گیریم و حمله می‌کنیم. و بله، ما باید بسیار بدویم چون آنها بازیکنان باکیفیتی دارند اما این کار را می‌کنیم. ما باید توپ را حفظ کرده و به آنها ضربه بزنیم. ما باید در نیمه دوم هجومی باشیم.»

این اولین باری نیست که پوگبا برای تحت تاثیر گذاشتن هم تیمی‌هایش در رختکن چنین سخنرانی‌هایی را انجام می‌دهد. پیش از این نیز تصاویری از سخنرانی او قبل از پیروزی باورنکردنی 3-4 برابر آرژانتین در جام جهانی 2018 روسیه منتشر شده بود. او این کار را پیش از دیدار برابر کرواسی در فینال این رقابت‌ها نیز تکرار کرده بود.

دیدگاه‌ها