کد خبر : 1785196 | 20 مهر 1400 ساعت 16:22 | 24.9K بازدید | 6 دیدگاه

وقتی ژاپن حریف را مجبور به گل خوردن کرد (عکس)

تیم ملی ژاپن برای کسب پیروزی در بازی امروز خود تلاش زیادی انجام داد و در نهایت موفق شد استرالیا را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن با 3 امتیاز از 3 بازی مقابل استرالیایی قرار گرفت که هر 3 بازی قبلی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی را با برد پشت سر گذاشته بود. شرایط برای ژاپن در آستانه این دیدار با شکست مقابل عربستان بسیار بحرانی بود و انتقادات زیادی را از سرمربی این تیم شاهد بودیم؛ حتی پیش بینی می شد در صورت عدم پیروزی در بازی مقابل استرالیا، ژاپنی ها دست به تغییر سرمربی بزنند.

ژاپن در میان تشویق بی امان هوادارانش نیمه اول بازی با استرالیا را یک بر صفر به سود خود به پایان رساند. تاناکا در دقیقه 8 دروازه استرالیا را باز کرد. در نیمه دوم اما استرالیایی ها بازی را به تساوی کشاندند. آیدین هروستیک در دقیقه 69 روی یک شوت دیدنی پای چپ از ضربه آزادی که چسبیده به محوطه جریمه برای زردپوشان به دست آمده بود، دروازه ژاپن را باز کرد.

 

بعد از این گل شاهد از سر گیری حملات تیم ژاپن برای به ثمر رساندن گل برتری بودیم. در 20 دقیقه مانده به پایان مسابقه، شاگردان هاجیمه موریاسو حملات بی امانی را روی دروازه حریف شکل دادند و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه نیز پیش رفتند اما متیو رایان با عکس العمل های دیدنی خود مانع از فروپاشی دروازه میهمان شد.

 

1653377

 

1653376

رایان چندین بار در 15 دقیقه پایانی بازی دروازه تیمش را نجات داد؛ او حتی در صحنه گل دوم ژاپن نیز واکنش زیبایی روی شوت بازیکن حریف داشت اما دروازه او به عجیب ترین شکل ممکن باز شد.

 

ژاپنی ها خوب می دانستند که اگر سه امتیاز بازی خانگی امروز را از دست بدهند همه چیز برایشان به کابوس تبدیل خواهد شد و شاید در دومین جام جهانی که قرار است در آسیا برگزار شود، حضور نداشته باشند. تداوم حملات از سوی سامورایی ها بالاخره نتیجه داد و آنها موفق شدند در دقیقه 85 روی یک حمله برق آسای دیگر به دروازه استرالیا هجوم ببرند؛ رایان در این موقعیت هم عکس العمل زیبایی روی شوت بازیکن ژاپن داشت اما در دهانه دروازه عزیز بهیچ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا سرانجام ژاپنی ها به خواسته خود برسند. حملات بی امان ژاپنی ها بعد از دریافت گل تساوی بسیار جالب توجه بود و آنها به معنای واقعی کلمه، به قدری روی حریف فشار آوردند که در نهایت مجبور به گل خوردن شد!

دیدگاه‌ها