کد خبر : 1785208 | 20 مهر 1400 ساعت 17:44 | 58.8K بازدید | 2 دیدگاه

توفیق اجباری VAR؛

ضربه ایستگاهی استرالیا بهتر از پنالتی(عکس)

تک گل تیم ملی استرالیا مقابل ژاپن به طرز جالبی به ثمر رسید.

به گزارش ورزش سه، تیم استرالیا بعد از کسب سه پیروزی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 امروز در برابر میزبان خود ژاپن با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

 

استرالیا نیمه اول این دیدار را با شکست یک بر صفر به پایان رساند اما در نیمه دوم توانست مزد حملات خود را گرفته و کار را به تساوی بکشاند؛ گل تساوی استرالیا به گونه ای جالب به ثمر رسید.

 

 

1653399

 

 

در دقیقه 67 بازی آجدین هرستیچ در برخورد با مدافع حریف تعادل خود را در داخل محوطه جریمه ژاپن از دست داد.  تشخیص اولیه داور اعلام پنالتی به سود استرالیا بود. مارتین بویل از استرالیا پشت توپ ایستاد تا این ضربه پنالتی را بزند اما ناگهان داور اعلام کرد که تشخیص  VAR خطا بیرون از محوطه رخ داده و پنالتی در کار نیست!

 

1653398

 

به این ترتیب توپ در خارج از محوطه جریمه و در نقطه ای که داور با اسپری آن را مشخص کرد کاشته شد. در حالی که استرالیایی ها ناراحت از این اتفاق حسابی از دست داور شاکی بودند، آیدین هروستیک با پای چپ ضربه ای دیدنی و غیرقابل مهار به توپ زد تا گل تساوی برای استرالیا به دست بیاید. ضربه بازیکن استرالیا بعد از برخورد به تیرک دروازه به تور چسبید تا تصمیم بحث برانگیز VAR به توفیقی اجباری برای او و تیمش تبدیل شود.

 

 

1653397

 

1653400

 

البته استرالیا در ادامه کار نتوانست قدر این گل را بداند و پس از فشارهای بی امان تیم ملی ژاپن دروازه خود را در واپسین دقایق برای دومین بار باز شده دید تا 2-1 بازنده بازی امروز شود.

دیدگاه‌ها