کد خبر : 1785296 | 20 مهر 1400 ساعت 22:41 | 126K بازدید | 8 دیدگاه

بازی جنجالی امارات و عراق برای ایران!

ناکامی تیم‌های امارات و عراق در کسب پیروزی برای رسیدن به جام جهانی بی‌ثمر بود.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه A قاره آسیا، تیم‌های ملی امارات و عراق که در سه دیدار گذشته خود صاحب دو امتیاز شده بودند، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در ورزشگاه زعبیل دبی مقابل هم قرار گرفتند.

 

عراق که در نیمه اول مالکیت توپ زیادی نداشت و بیشتر روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده و موقعیت‌های خوبی هدر داده بود، در دقیقه ۳۳ پس از اینکه یکی از فرصت‌های خود را تبدیل به گل نکرد، روی حمله جدی اماراتی‌ها و پاس در عمق عبدالله سالمین و ضربه تمام کننده کایو کاندو دروازه خود را باز شده دید.

 

 

1653580

 

 

امیر العمری که در دقیقه ۷۲ به ترکیب عراق اضافه شده بود، دو دقیقه پس از ورودش به زمین با پای چپ از پشت محوطه جریمه سانتر کرد که دفع اشتباه و ضربه پشت سر محمود العطاس وارد دروازه امارات شد تا این تیم با یک گل به خودی بازی را به تساوی بکشد.

 

تعویض‌های عراق پس از گل اول باز هم جواب داد و ایمن حسین که در دقیقه ۵۴ به زمین آمده بود، در دقیقه ۸۹ پاس در عرض و زمینی علاء مهاوی از جناح راست زمین به داخل محوطه جریمه امارات را با شوت محکم و دقیق تبدیل به گل کرد تا تیم میزبان در آستانه شکست دو بر یک قرار بگیرد.

 

 

1653582

 

 

اما این پایان کار نبود و اماراتی‌ها که نمی‌خواستند در خانه و مقابل هواداران خود بازنده باشند، در دقیقه ۳+۹۰ روی ارسال ولید عباس، چپ‌پای تعویضی خود که توپ را به محوطه جریمه فرستاد، با حرکت تکنیکی علی مبخوت و عبور او از دروازه‌بان عراق به گل تساوی دست پیدا کردند.

 

در ثانیه‌های پایانی امارات باز هم دروازه عراق را باز کرد، اما داور در تصمیمی عجیب اعلام نمود توپ از خط دروازه عبور نکرده و گلر عراق آن را برگشت داده تا این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کند.

 

 

1653581

 

 

تیم‌های ملی امارات و عراق با این تساوی ۳ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها