کد خبر : 1785415 | 21 مهر 1400 ساعت 18:45 | 21.9K بازدید | 14 دیدگاه

پیر مِنِس:

تمدید نکردن امباپه با PSG جرم نیست

کارشناس فوتبال مطرح فرانسوی معتقد است انتقادات اخیر از کلیان امباپه منصفانه نیست.

تمدید نکردن امباپه با PSG جرم نیست

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه سوژه مهم نقل و انتقالاتی تابستان 2021 بود. ستاره پی اس جی تنها یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده و هنوز حاضر به پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد نشده است. او دو پیشنهاد خوب باشگاه پاریسی را رد کرده و تابستان همه تلاش خود را کرد تا به رئال برود ولی پی اس جی حاضر به مذاکره با باشگاه مادریدی نشد.

رئال به فاصله یک هفته تا پایان نقل و انتقالات، پیشنهاد رسمی خود برای امباپه را ارائه داد. کمی بعد پیشنهاد دومی به ارزش 180 میلیون یورو ارسال شد ولی هیچکدام مورد توجه پی اس جی قرار نگرفت و در نهایت امباپه چاره ای جز ماندن نداشت.

 

 

1651038

 

 

او اخیرا در مصاحبه با چند رسانه فرانسوی سکوت خود را شکست و تایید کرد که از سه ماه پیش به سران باشگاه گفته بود که قصد دارد به رئال برود. مادر امباپه نیز تایید کرد که هنوز چیزی مشخص نیست و با سران باشگاه در مورد تمدید نیز مذاکرات خوبی داشته اند. امباپه این روزها به خاطر تمدید نکردن شدیدا مورد انتقاد هواداران پی اس جی قرار دارد.

 

 

1653756

 

 

پیر منس کارشناس فوتبال فرانسه در این رابطه گفت:« خارق العاده است. چند وقت پیش می گفتند امباپه چرا حرف نمی زند. چرا 5 ماه است سکوت کرده و واکنشی نشان نمی دهد. حالا هم که مصاحبه کرده و همه چیز را واضح توضیح داده نیز از او انتقاد می کنند.

چرا از کیلیان انتقاد می شود؟ چون بدون اینکه تمدید کند به سال پایانی قراردادش رسیده است؟ او قراردادی 5 ساله امضا کرد و به آن نیز پایبند مانده است. کجای این ایراد دارد؟ پی اس جی همین تابستان سه بازیکن را رایگان و به عنوان بازیکن آزاد جذب کرد. این همه انتقاد از سوی هواداران پی اس جی قابل درک نیست. امباپه حرف بزند بد است، حرف هم نزند، بد است!»

 

 

دیدگاه‌ها