کد خبر : 1785662 | 23 مهر 1400 ساعت 10:05 | 10K بازدید | 11 دیدگاه

پوچتینو: شاید نظر امباپه عوض شود و در PSG بماند

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که شاید نظر کیلیان امباپه برای ادامه حضورش در این تیم تغییر کند.

پوچتینو: شاید نظر امباپه عوض شود و در PSG بماند

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم فرانسوی اخیرا تایید کرد که در تابستان درخواست جدایی‌اش را به باشگاه پاری سن ژرمن ارائه کرده و به دنبال انتقال به رئال مادرید بوده است اما مدیران این باشگاه سعی دارند او را برای تمدید قرارداد متقاعد کنند.

قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این امید وجود داشت که جذب لیونل مسی از بارسلونا و حضور او در پایتخت فرانسه به همراه نیمار بتواند این ملی‌پوش فرانسوی را به تمدید قرارداد متقاعد کند اما شرایط طبق خواسته مدیران این باشگاه پیش نرفته است.

پوچتینو در گفتگو با برنامه الچیرینگیتو در اسپانیا اظهار داشت:« کیلیان تصمیماتی که باید بگیرد را خواهد گرفت. این باشگاه تمام کارهای ممکن را برای حفظ او انجام خواهد داد. پاری سن ژرمن می‌تواند او را برای ماندن متقاعد کند. ممکن است او نظرش را عوض کند.»

 

1651038

 

رئال آماده بود تا مبلغی در حدود 197 میلیون پوند برای جذب امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرداخت کند اما پاری سن ژرمن حاضر به مذاکره نشده و پیشنهادات دریافتی خود را نیز رد کرد.

این بازیکن 22 ساله در سال 2017 و با قراردادی به ارزش 165 میلیون پوند به پاری سن ژرمن پیوست و با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل ، می‌تواند از ماه ژانویه با هر تیمی در خارج از لیگ فرانسه مذاکره کرده و پیش قراردادی را نیز به امضا برساند. بسیاری باور دارند که پیش قرارداد بین این بازیکن و رئال مادرید به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی به امضا خواهد رسید و او در پایان فصل به سانتیاگو برنابئو منتقل خواهد شد.

دیدگاه‌ها