کد خبر : 1785482 | 21 مهر 1400 ساعت 21:18 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

آبادانی‌ها با برد به استقبال لیگ رفتند

صنعت نفت آبادان با برد برابر فولاد به استقبال بازی هفته اول مقابل ذوب‌آهن رفت.

آبادانی‌ها با برد به استقبال لیگ رفتند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل و در حالی که علیرضا منصوریان، سرمربی خود را بخاطر ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، فولاد خوزستان را با نتیجه دو بر یک شکست داد و حالا با روحیه مضاعف به استقبال فصل جدید می‌رود.

 

نفتی‌ها در حالی در هفته اول میزبان ذوب‌آهن هستند که رقیب سرسخت و آماده‌ای را پیش روی خود می‌بینند. ذوبی‌ها که در لیگ جاری مهدی تارتار را به عنوان سرمربی می‌بینند، بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام داده‌اند و حالا یکی از تیم‌های آماده به شمار می‌روند.

 

اما در آن طرف طلایی‌ پوشان آبادانی که مشکلات سخت مالی را پشت سر می‌گذارند و تنها ۳ بازی تدارکاتی انجام داده‌اند، به دنبال استفاده از شرایط میزبانی هستند و باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای برای آبادانی‌ها و همچنین منصوریان در تقابل با تیم اسبق او رقم می‌خورد.

 

نفتی‌ها هفته اول در غیاب سرمربی خود در حالی برابر ذوب‌آهن قرار می‌گیرند که امیدوارند با حضور بازیکنانی مثل حسن بیت سعید، طالب ریکانی، شروین بزرگ، امید خالدی و… گام قدرتمندی برای حضور در لیگ جدید بردارند با وجود مشکلاتی که دارند، موجب خوشحالی هواداران خود شوند.

دیدگاه‌ها