کد خبر : 1785497 | 21 مهر 1400 ساعت 22:52 | 27.3K بازدید | 2 دیدگاه

خورخه والدانو:

رائول یکی از بهترین مربیان تاریخ خواهد شد

خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است رائول گونزالز آینده درخشانی در عرصه مربیگری دارد.

رائول یکی از بهترین مربیان تاریخ خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، رائول مدت هاست در تیم دوم رئال مادرید و در رده های پایه فعالیت می کند و به نظر می رسد او به زودی هدایت تیم اصلی این باشگاه را نیز به عهده خواهد گرفت. خورخه والدانو آرژانتینی که روزگاری سرمریی رائول در همین تیم رئال مادرید بوده، معتقد است او ویژگی هایی مانند سرمربیان بزرگ داشته و در این عرصه موفق خواهد شد.

 

خورخه والدانو گفت: "رائول به یکی از بهترین سرمربیان تاریخ تبدیل خواهد بود. او آنچه از خودش انتظار دارد را به تیم هم منتقل می کند. مربیان بزرگ مانند پپ گواردیولا، ژوزه مورینیو، دیگو سیمئونه همگی انرژی غیرقابل توقفی دارند و رائول نیز اینگونه است. او هدایت 300 بازیکن آکادمی را در دست گرفته و از او درباره بازیکنان جوان هر چیزی بپرسید پاسخ می دهد. من به رائول به عنوان یک سرمربی اعتقاد زیادی دارم و این ویژگی مثبتی برای او خواهد بود."

 

1602385

 

رائول سال 1994 برای اولین بار در رئال مادرید زیر نظر والدانو به میدان رفت و سرمربی وقت لوس بلانکوس بلافاصله تحت تأثیر شجاعت این ستاره جوان و اسپانیایی قرار گرفت.

 

خورخه والدانو در ادامه گفت: "او اولین بازی خود در رئال مادرید را زیر نظر من و در دیداری دوستانه در اوییدو انجام داد. قبل از بازی آنها در حال بازی آقا وسط بودند. رائول توپ را از دست داد، اما فکر می کرد مایکل لادروپ پاس بدی برای او ارسال کرده است. لادروپ دانمارکی به رائول گفت هنوز بچه ای، اما رائول در پاسخ تاکید کرد هرگز توپ را از دست نخواهد داد."

دیدگاه‌ها